Arheologija vsakdanjosti

Avtor se vrača k začetkom, naj gre za lastno otroštvo, začetke literarnih pojavov, gibanj in smeri ali začetke svoje pisateljske kariere.

Objavljeno
27. avgust 2020 15.00
Posodobljeno
27. avgust 2020 15.00
Če podobno predstavim še Arheologijo sedanjosti, nisem dosti zgrešil, le da je v tej zbirki glasbi namenjenih občutno manj besed, pa še takrat, ko so ji, je v fokusu predvsem glasbeno besedilo (Bob Dylan, Tomaž Pengov, Johnny Štulić a.k.a. Azra …).  Foto Družnik Matej
Aljaž Krivec
Aljaž Krivec
Na tej točki (no, to se je verjetno zgodilo že prej) lahko avtorja obravnavane knjige brez dvoma začnem navajati kot »pesnika in esejista« (in prevajalca), obenem pa lahko Urošu Zupanu kot esejistu pripišem tudi že nekaj splošnih značilnosti, ki vsaj v grobem opredeljujejo ta del njegovega opusa. Recimo tako: bralstvo, ki namenja domači književnosti in z njo povezani publicistiki nadpovprečno količino časa, je lep del knjige bržkone že prebralo po bolj ali manj specializiranih medijih (a jih morda tudi že delno pozabilo, saj vsa besedila niso povsem sveža). Spomni pa najbrž se, da so besedila pogosto nastala ob velikih ...