Dobro poučeni na pot na OI

V Evropskem potrošniškem centru so pripravili nekaj nasvetov za vse, ki si bodo olimpijske igre ogledali od blizu.

Objavljeno
18. julij 2012 22.03
EPC
EPC
Ste kupili vstopnice za tekmo pri spletnem prodajalcu , pa jih niste dobili? Vam je ponudnik obljubil, da jih boste dobili pri vhodu v športno dvorano nekaj ur pred tekmo, vstopnic pa ni? Takoj se obrnite po pomoč na EPC. V preteklosti je mreža ECC-Net že obravnavala več takih primerov. P onudnik je bilo največkrat norveško podjetje Euroteam.

Namestitev po spletu

Iz EPC v Veliki Britaniji opozarjajo na možno povečanje števila prevar. Potrošnike svarijo pred ponudniki , ki zahtevajo plačilo z bančnim nakazilom . Ne plačujte z Western Union ali sistemom MoneyGram, saj ne omogočata sledenja nakazilu.

Odpoved rezervacije

Pri spletni rezervaciji sobe nimate zakonske pravice do odstopa od pogodbe v najmanj sedmih dneh, tako kot to velja pri večini drugih spletnih nakupov. Predhodno preverite, ali ponudnik omogoča odpoved rezervacije in pod kakšnimi pogoji.

Plačana soba ne obstaja

Plačali ste sobo in nato ugotovili, da sploh ne obstaja! Takoj se obrnite na EPC v Londonu ali pa v Sloveniji. O prevari obvestite tudi policijo.

Nakupi v Londonu

Cena, označena na izdelku, glede na britansko zakonodajo ne pomeni zavezujoče ponudbe, zato od podajalca ne morete zahtevati, da vam proda izdelek po ceni, ki je navedena na listku. Če kupite izdelek, pa si glede nakupa kasneje premislite, prodajalec brezhibnega izdelka ni dolžan vzeti nazaj. Kadar ima izdelek ali storitev napako, ima potrošnik pravico zahtevati, da ga prodajalec popravi ali zamenja.

Prvih šest mesecev po nakupu se predvideva, da je napaka obstajala že ob nakupu, zato mora prodajalec dokazati, da je prodal izdelek brez napake.

Po tem roku mora to dokazovati kupec. Rok za uveljavljanje zahtevkov je šest let po nakupu, na Škotskem pet let.

Več informacij na spletu

EPC v Veliki Britaniji je pripravil posebno zloženko z nasveti za potrošnike.