Ljubljana – Skupina Pivovarna Laško je v letošnjem prvem polletju poslovala v skladu s pričakovanji, so na današnji seji ugotovili člani njenega nadzornega sveta.
Kot je povedal prvi nadzornik Vladimir Malenković, sta se splošna ekonomska situacija in sprememba potrošnih navad odrazili tudi na prihodkih skupine. Ta je v šestih mesecih prodala za 1,8 milijona hl pijač (za 3,4 odstotka manj kot lani). Spodbudno je, da v nasprotju s Slovenijo na tujih trgih prodaja pijač intenzivno raste; tam skupina ustvari že okoli 30 odstotkov prihodkov. Pijačarske družbe so v šestmesečju dosegle za 106 milijonov evrov prihodkov od prodaje (3 odstotke manj kot lani). Ker pa so intenzivno zniževale stroške, so povečale dobiček iz poslovanja; tega je bilo okoli 15 milijonov evrov. EBITDA je na ravni načrtovanega, 23,4 milijona evrov.
Zgolj Pivovarna Laško je prodala za 455.000 hl pijač ali za 8 odstotkov manj kot lani, kar je posledica upada prodaje piva. Količinsko prodajo na tujih trgih pa je povečala za 13 odstotkov, tako da ima izvoz že 35-odstotni delež. Dobička iz poslovanja je bilo za 4,4 milijona evrov, EBITDE pa 6,8 milijona evrov. Uprava je seznanila nadzornike tudi z julijskimi rezultati (ki so bili izjemno dobri) in o pripravah konzorcijskega sporazuma za prodajo Mercatorja.