Pivovarna Laško s 15 milijoni dobička

V nasprotju s Slovenijo na tujih trgih prodaja pijač intenzivno raste, tam skupina ustvari že okoli 30 odstotkov prihodkov.

Objavljeno
21. avgust 2012 19.25
Posodobljeno
21. avgust 2012 19.25
Božena Križnik, gospodarstvo
Božena Križnik, gospodarstvo

Ljubljana – Skupina Pivovarna Laško je v letošnjem prvem polletju poslovala v skladu s pričakovanji, so na današnji seji ugotovili člani njenega nadzornega sveta.

Kot je povedal prvi nadzornik Vladimir Malenković, sta se splošna ekonomska situacija in sprememba potrošnih navad odrazili tudi na prihodkih skupine. Ta je v šestih mesecih prodala za 1,8 milijona hl pijač (za 3,4 odstotka manj kot lani). Spodbudno je, da v nasprotju s Slovenijo na tujih trgih prodaja pijač intenzivno raste; tam skupina ustvari že okoli 30 odstotkov prihodkov. Pijačarske družbe so v šestmesečju dosegle za 106 milijonov evrov prihodkov od prodaje (3 odstotke manj kot lani). Ker pa so intenzivno zniževale stroške, so povečale dobiček iz poslovanja; tega je bilo okoli 15 milijonov evrov. EBITDA je na ravni načrtovanega, 23,4 milijona evrov.

Zgolj Pivovarna Laško je prodala za 455.000 hl pijač ali za 8 odstotkov manj kot lani, kar je posledica upada prodaje piva. Količinsko prodajo na tujih trgih pa je povečala za 13 odstotkov, tako da ima izvoz že 35-odstotni delež. Dobička iz poslovanja je bilo za 4,4 milijona evrov, EBITDE pa 6,8 milijona evrov. Uprava je seznanila nadzornike tudi z julijskimi rezultati (ki so bili izjemno dobri) in o pripravah konzorcijskega sporazuma za prodajo Mercatorja.