Obiskovalci modne revije, ki jo bo v sredo ob 20. uri na Ljubljanskem gradu pripravila Mura in partnerji, se bodo lahko prepričali, ali se Murina blagovna znamka, potem ko so kar štiri hčerinske družbe nekoč velike Mure pred dvema letoma morale v stečaj, ponovno uveljavlja v svetu domače in evropske mode. Milan Mörec, predsednik uprave Mura in partnerji, je prepričan, da Murina blagovna znamka ponovno pridobiva ugled, da se prenovljena počasi vrača na pot stare slave.
V Muri in partnerji so v revitalizacijo blagovne znamke v enem letu vložili dva milijona evrov. Pri novih kreacijah oblačil so sledili trendom visoke mode, zelo veliko pozornost so posvetili kreacijam oblačil za mlade in tudi za tiste s tanjšimi denarnicami. Trgovci so pokazali veliko zanimanja za kolekcijo oblačil za jesen in zimo, ki so že naprodaj. Veliko si obetajo tudi od kolekcije oblačil za pomlad in poletje. Največji optimisti celo napovedujejo, da bo kolekcija velika uspešnica na domačem trgu.
»Prepričan sem, da smo na pravi poti, da Mura in partnerji postane evropsko uspešno oblačilno podjetje. Število partnerjev, s katerimi sodelujemo, smo v letu dni povečali na 28, za sodelovanje se dogovarjamo, deloma tudi že sodelujemo s 40 podjetji iz modnega sveta. Za nas je zelo pomembno sodelovanje z italijanskimi podjetji. Na revijo bo prišlo kar nekaj modnih ustvarjalcev iz Italije, med drugim tudi lastnik svetovno znane blagovne znamke Cavelli. Za tuje partnerje nismo le šivalnica oblačil, pač pa za njih ustvarjamo kreacije in izdelujemo celotne kolekcije,« je povedal Mörec. Mura in partnerji, ki zaposluje 1561 delavcev, je letos v osmih mesecih ustvarila 19 milijonov evrov prihodkov, kar je pet milijonov evrov več kot lani v istem obdobju. Ustvarila je tudi 1,17 milijona evrov čistega dobička.