Prvi mož CPL: Cilj stavke je bil vnašanje razdora

Stanko Petrič delavcem in sindikalnim predstavnikom očita, da četrtkova stavka ni bila izvedena zakonito.

Objavljeno
31. avgust 2012 16.03
Stanko Petrič, glavni izvršni diretkor CPL
N. G., gospodarstvo
N. G., gospodarstvo

Predsednik upravnega odbora CPL Stanko Petrič trdi, da stavka, ki so jo včeraj izvedli delavci, ni bila v skladu z zakonom. Spomnimo, delavci bodo stavkali do torka, zahtevajo pa izplačilo julijskih plač.

Petričovo sporočilo za javnost objavljamo v celoti.

Stavka, ki jo je v Cestnem podjetju Ljubljana, d. d., 30. avgusta izvedel Sindikat cestnega gospodarstva Slovenije oziroma Federacija sindikatov Slovenije PERGAM, ni potekala v skladu z Zakonom o stavki, ni izražala volje niti vseh delavcev niti vseh sindikatov in je služila izključno povzročanju gospodarske škode podjetju CPL, d. d.

Ker razlogov za stavko v resnici ni bilo, niso stavkali vsi delavci podjetja CPL, d. d., ampak samo člani Pergama. Drugi sindikati in ostali delavci niso stavkali, saj še naprej podpirajo vodstvo podjetja in njegova prizadevanja.

Sindikata cestnega gospodarstva Slovenije je pošiljal pozive za udeležbo pri stavki tudi članom drugega sindikata in delavcem, ki niso člani nobenega sindikata, čeprav do tega ni upravičen. Še več! Med stavko se pred sedežem CPL niso zbrali samo delavci Sindikata cestnega gospodarstva Slovenije in člani vodstva PERGAM, ampak so bili med njimi tudi podizvajalci in kooperanti podjetja, ki v stavki ne bi smeli sodelovati. Poleg tega so stavkajoči delavci v mnogih primerih delavcem, ki niso stavkali, preprečevali, da bi opravljali delo, kar je neposredna kršitev 2. odst. 5. čl. Zakona o stavki. Hkrati so stavkajoči, zbrani pred vhodom v podjetje, preprečevali vstop delavcem, ki so želeli delati, in poslovnim partnerjem podjetja. S tem so podjetju povzročali škodo, kar je neposredna kršitev 1. odst. 5. čl. Zakona o stavki.

V celoti je neutemeljen in zlonameren očitek, da se je vodstvo podjetja izogibalo srečanju s stavkajočimi. Vodstvo podjetja je bilo dne 30. 8. 2012 na službeni poti v tujino, ki je bila načrtovana že pred napovedjo stavke, kar je bilo Sindikatu cestnega gospodarstva Slovenije ves čas dobro znano.

Iz navedenega nedvoumno izhaja, da cilj stavke ni bil toliko zavarovanje interesov delavcev, ampak predvsem vnašanje razdora in povzročanje škode podjetju v interesu konkurence ali (in) političnih ciljev.