Ljubljana - Slovenska turistična organizacija (STO) je pri pripravi televizijskega oglasa o Sloveniji, ki bo predvajan na ameriški televizijski mreži CNN, in dveh 15-sekundnih prizivnih oglasov upoštevala "konstruktivne predloge" in oglase, predvsem v zaključnem delu besedila, spremenila. Tako se "statement" sedaj glasi: "Slovenia. A Diversity to Discover.", logotip v filmu pa bo slovenska zastava. STO za film predlaga priložnostni logotip slovenske zastave, "saj je potrebno vprašanje blagovne znamke Slovenije in ustreznega logotipa na nacionalni ravni še rešiti".
Ker oglas poudarja predvsem naravo, ostale informacije, kot so zgodovina, dosežki na področju znanosti, umetnosti, pregled razvoja gospodarstva skozi čas, predstavljajo priložnost in izziv za nadaljnje projekte vseh institucij, ki se ukvarjajo s promocijo Slovenije: Urada vlade za informiranje, ministrstev za kulturo in za kmetijstvo ter drugih institucij, so zapisali v sporočilu za javnost.
Sugestijo glede logotipa so pri pripravi končne različice oglasa sprejeli, ker so za mnenje in pripombe glede promocijskega televizijskega oglasa prosili tudi navedene institucije. Omenjeni oglas naj bi bil le začetek, ki naj mu sledijo nadaljnji projekti z bolj določenimi vsebinami, za katere pa bo potrebno predvideti tudi čas in sredstva za snemanje. Zamenjavo simbola rožic z državnim simbolom je sicer predlagalo ministrstvo za zunanje zadeve.
Na STO so za oglaševanje in pripravo televizijskega oglasa, za katerega so se odločili, ker ocenjujejo, "da bi tovrstno oglaševanje pomenilo bistven korak naprej pri doseganju prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije", v programu dela za letos namenili 187 milijonov tolarjev.
Da bi sredstva izkoristili čim bolj racionalno, so uporabili že obstoječe materiale, ki so jih posneli pred dvema letoma pri pripravi promocijskega DVD o Sloveniji. Za pripravo televizijskega oglasa so izbrali produkcijsko hišo VPK in režiserko Jasno Hribernik.
Kot so sporočili, je promocijski DVD o Sloveniji na 7. mednarodnem festivalu turističnega filma na Poljskem (TOUR FILM 2004) v konkurenci 35 filmov prejel prvo nagrado v kategoriji filmov, ki promovirajo državo, priznanje pa je dobila tudi režiserka Hribernikova.