Za podpis koncesijskih pogodb za redno vzdrževanje cest ministrstvo namreč potrebuje osem milijonov evrov za avgust in devet milijonov evrov za september. A še vedno primanjkuje denarja za vzdrževanje cest do konca leta. »Drugi del rešitve ostaja še vedno nedorečen,« priznavajo tudi na MzIP. To rešitev ministrstvo vidi v prelivanju avtocestnega denarja za državne ceste. Omerzel si namreč želi, da bi se za vzdrževanje cest namensko porabilo 24 milijonov evrov nadomestila za stavbno pravico, ki ga plačuje Dars.
A na Družbi za avtoceste temu predlogu niso naklonjeni. »Kljub jasno izraženi zaskrbljenosti nad zagotavljanjem nivoja kakovosti državnih cest in posledično prometne varnosti s strani vseh deležnikov (kabinet predsednice vlade, ministrstvo za finance, MzIP, Dars, direkcija za ceste), temu predlogu uprava Darsa še vedno nasprotuje, čeprav je jasno, tudi po zagotovilih vladne službe za zakonodajo in ministrstva za finance, da je takšna odločitev MzIP skladna z veljavno zakonodajo in da v ničemer ne ogroža likvidnostnega stanja družbe Dars,« so do Darsa kritični na ministrstvu. Za državne ceste manjka do konca leta 70 milijonov evrov, od tega kar 32 milijonov za redno vzdrževanje.
Knez: Dars se sooča s pritiski, da bi mu odvzeli finančna sredstva
Družba za avtoceste v RS (Dars) se po besedah predsednika njene uprave Matjaža Kneza sooča s pritiski, da bi se ji odvzelo finančna sredstva, poroča STA. Knez je ob odprtju Darsove razstave v Novem mestu zatrdil, da na te poskuse ne pristajajo.
V zadnjem času se po njegovih besedah Darsovo vodstvo sooča z močnimi pritiski, da bi jim odvzeli denar, ki jim zagotavlja opravljanje njihove osnovne dejavnosti. V svojem kratkem govoru je Knez danes še poudaril, da je Slovenija, ko se je pred štirimi desetletji odločala za gradnjo avtocest, sledila ciljem, kako povezati državo in jo povezati z Evropo, kako okrepiti gospodarsko rast in kako povečati prometno varnost.