A6 allroad, za različne poti in vloge

Prestižni audijev avant še za teren

Objavljeno
29. junij 2012 19.33
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih

Audi A6 allroad se vozi po precej ozkem tržnem prostoru, kjer konkurence ni prav veliko, prevzema pa skoraj mediatorsko vlogo, saj uspešno pomirja praviloma zelo oddaljene svetove.

Vožnjo po slabih kolovozih združuje z veliko potovalno hitrostjo, njegovo robato, na kamenje in korenine pripravljeno podvozje je uglašeno tudi na asfaltne ovinke, s štirikolesnim pogonom quattro ponuja odlično lego, udobna in s kakovostnimi materiali oprem­ljena kabina pa je na premišljeno izbranih mestih obdelana s trpežnimi tkaninami, ki se še bolj učinkovito upirajo bolj grobi, denimo športni, lovski ali kakšni podobni rabi.

Po novem je allroad že serijsko opremljen z zračnim vzmetenjem, dodatno pa tudi, na primer, z elektronsko asistenco pri zahtevnih spustih in vzponih, na velikem ekranu se izriše prikaz kota nagiba (vzdolžnega in bočnega), s sistemom drive select, ki omogoča prilagajanje načina delovanja krmiljenja, zračnega vzmetenja, pedala za plin, samodejnega menjalnika, športnega diferenciala, in še bi lahko naštevali.

Dvajset odstotkov kovinskih karoserijskih delov je iz aluminija in čeprav je allroad velik (4,94 metra), po navedbah tovarne porabi za 20 odstotkov manj goriva kot predhodnik.

Poganja ga lahko trilitrski bencinski motor TFSI z mehanskim kompresorjem in močjo 228 kW ali trilitrski dizel, ki je lahko močan 150 kW, 180 kW ali 230 kW. Slednji pride v paketu s kar osemstopenjskim samodejnim menjalnikom tiptronic. Drugi motorji so združeni s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.

Vse našteto, skupaj s karoserijskimi dodatki allroad treking, pa naredi tega posebneža – gledano čez prst – za vsaj tri tisoč evrov dražjega od klasičnega, enako motoriziranega in gnanega avanta A6. Vstopni bencinski allroad namreč stane 69.000 evrov, vstop­ni dizelski pa 64.140 evrov.