Pojavu prav nič drugorazrednega dokkerja se marsikdo čudi, saj se zdi, da je konkurenčen kangooju. Trdijo, da ni, saj je kljub vsemu manj prefinjen in na voljo bo manj različic. Manj razkošja nadomešča s prostornostjo in domiselnostjo.
Očitno ne bo znamka Dacia pustila prav nobene luknje na paleti ponudbe – smemo kdaj pričakovati celo roadster? Dokker pomeni pristaniškega delavca ter po robustni in širokosrčni zasnovi novi velikoprostorec ime upravičuje. Na voljo sta samo dve karoserijski različici, petsedežni dokker za raznovrstno rabo in dvosedežni dostavnik dokker van.
Ker jih tako kot lodgyja (in na enaki, sodobni osnovi) izdelujejo v Maroku, bodo naprodaj najprej tam, k nam pa pridejo šele v začetku prihodnjega leta (škoda). Za zdaj so znane samo francoske cene, a naše so jim ponavadi zelo podobne. Dostavnik bo stal od 7990 evrov brez davka, osebni dokker pa od 9400 evrov z davkom vred.
Pogonski agregati so štirje, uveljavljeni dizel v dveh stopnjah moči ter en atmosferski in en sodoben, turbinski bencinec, ki je že na voljo v lodgyju.Preizkusili smo lahko samo obe dizelski različici v obeh karoserijah. Treba je reči, da dokker s slabotnejšim motorjem ne deluje prav nič podhranjeno, saj ima primerno skrajšan skupni prenos moči.
Kljub precej osnovni, a ne surovi obdelavi notranjosti preseneča, da niso skoparili pri izolacijskem materialu, celo pri dostavniku ne. Dokker je razmeroma tih, spodobno vzmeten in prijeten tudi na daljši poti. Predvsem je prostoren za ljudi in za tovor.
Pri dokkerju moremo največji prtljažnik v razredu povečati od najmanj 800 do 3000 litrov, pri dostavniku dobimo še slab kubik več, če odstranimo sovoznikov (doplačljivi) sedež easy fit. Osnovne opreme imajo po ena velika drsna vrata, boljša ali za doplačilo pa dvoja. Zadaj so v vsakem primeru asimetrična krilna vrata z zelo priročnim rokovanjem.
Kar se opreme tiče, je vredno posebej omeniti multimedijsko napravo media nav, ki jo je sicer treba doplačati za razumnih 430 evrov, dobimo pa dobro navigacijsko napravo z velikim zaslonom na dotik, kakršna je tudi v lodgyju, soliden radio in sistem bluetooth. Na voljo so sistemi ESC in ASR, omejevalnik hitrosti in pomoč pri parkiranju zadaj, da o klimatski napravi ne govorimo.
Odložišč je precej, ne manjka niti izjemno praktična nadglavna polica. V sodelovanju s pooblaščenimi delavnicami bodo na voljo celo posebne predelave za prevoz invalidov, hlajenega blaga, za potujoče servise in podobno. Na voljo je tudi precej koristne opreme, od predelnih sten za dostavnik do prenosnega hladilnika.
Dokker je za celotni razred kakovostnejši in sodobnejši od družine logan. Razvijali so ga po enakem programu kot Renaultova gospodarska vozila in menijo, da svojih lastnosti ne bo poslabšal vseh 300.000 kilometrov.