Coulthard: »V savni bi samo seksal!«

Fernando Alonso, Michael Schumacher in Kimi Räikkönen je krog, na katerega so mnogi že po uvodni dirki sezone v Bahrajnu zožili boj za naslov svetovnega prvaka.

Objavljeno
18. marec 2006 01.00
David Coulthard
Sepang – Fernando Alonso, Michael Schumacher in Kimi Räikkönen je krog, na katerega so mnogi že po uvodni dirki sezone v Bahrajnu zožili boj za naslov svetovnega prvaka. Takšne ocene se zdijo preuranjene, saj bi že jutrišnja VN Malezije utegnila komu od naštetih pristriči peruti in dvigniti samozavest poražencem puščavske uverture. Na vrsti je ena mlajših in najbolj zahtevnih preizkušenj na koledarju – dirka v vročini in vlagi, v kateri trpijo vozniki in dirkalniki. Papirnatim favoritom lahko načrte prekrižajo predvsem novi osemvaljni motorji, ki so pred pravim ognjenim krstom. Kot velevajo pravila, morajo zdržati dve dirki zapored, tokrat v najbolj neugodnih razmerah.

»Dirkati tu je, kot da bi moral telovaditi v savni. V savni bi samo seksal, ne vem, zakaj bi se v njej naprezal za kaj drugega,« je David Coulthard slikovito opisal, s čim imajo dirkači opraviti v Maleziji. Temperature se med dirko bližajo 50 stopinjam Celzija, za volanom so še višje, tako da se telesna temperatura voznikov dvigne na 39 stopinj, v poldrugi uri dirke pa izgubijo okoli 2,5 litra tekočine. Nič lažje ne »dihajo« motorji, za katere morajo mehaniki na šasiji najti nekaj novih odprtin za hlajenje.

Coulthard je sicer eden štirih, ki mu ne bo treba skrbeti, ali bo njegov agregat zdržal dve dirki. Ferrarijev motor mu je odpovedal že ob koncu dirke v Bahrajnu in z zamenjavo bo izgubil deset štartnih mest, tako kot Giancarlo Fisichella (Renault), Felipe Massa (Ferrari) in Jacques Villeneuve (BMW-Sauber). Zaradi tega sta Alonso in Schumacher malezijski konec tedna začela izenačeno, v ospredju na začetku ne bosta imela svojih pomagačev, izenačena pa sta bila tudi po samozavestnih napovedih.

»Moj r26 je konkurenčen, Sepang pa je izjemno dirkališče, eno mojih najljubših. Vročina res otežuje zadeve, a vsak voznik mora biti pripravljen na to. Naš dirkalnik na tej stezi dobro deluje, potrebujemo le nekaj manjših popravkov, začeli smo vsekakor dobro,« je optimističen Alonso, ki ima na Sepang dobre spomine. Tu si je že v svoji drugi dirki za Renault leta 2003 privozil prvi »pole position« v karieri, lani pa je v Maleziji slavil prvo zmago na poti do naslova svetovnega prvaka.

Od Schumacherja ga je v Bahrajnu ločil le boljši postanek v boksu, v Maleziji bi mu morale večjo prednost prinesti Michelinove gume, ki so se v tako zahtevnih razmerah ponavadi obnesle bolje od Bridgestonovih. »Uspelo nam je uravnotežiti dirkalnik, tudi Bridgestonove gume so videti dobro. Smo konkurenčni in tudi tu se bomo borili za zmago,« pa je Schumacher prepričan o pravi vrnitvi rdečih, pri katerih sicer razmišljajo tudi o menjavi njegovega motorja.

»Schumi« pravi, da izguba desetih štartnih mest ne bi bila pogubna. V Maleziji lovi že četrto zmago, ta dirka pa bo zanj gotovo pravi izziv. V ekstremnih razmerah bo hotel pokazati, da se pri 37 letih še lahko kosa s 13 let mlajšim Alonsom, rad pa bi tudi, da Renaultov šef Flavio Briatore nazaj vzame besede, da je Räikkönen Špančev pravi tekmec za sezonsko krono.