»Kimi bo svetovni prvak. Če ne letos, pa naslednje leto ali v bližnji prihodnosti, to je le še vprašanje časa, ne njegovih kvalitet,« je zagotavljal leteči Finec Mika Häkkinen o svojem mladem rojaku še tik pred začetkom počitnic v formuli 1, med vikendom za veliko nagrado Madžarske, kjer je bil, tako kot med vsakim svojim obiskom Budimpešte, deležen skorajda državniških časti. Ker pa so nekateri njegovo hvalnico mlademu dirkaškemu rodu (zelo spoštljivo je govoril tudi o Fernandu Alonsu) preveč razpihnili, jo je v teh dneh relativiziral, ko je snel klobuk pred svojim nekdanjim največjim tekmecem, Michaelom Schumacherjem.
Formula 1 silno pogreša bivšega dvakratnega svetovnega prvaka (1998, 1999), o tem pričajo tudi govorice o njegovem povratku, ki so kar nekajkrat izbruhnile na plano v teh treh letih, odkar si je ob rojstvu sina Huga (maja letos mu je žena Erja rodila še hči Almo Julio) vzel najprej leto dni premora in ga potem spremenil v dokončno slovo. »Ko sem se naveličal vsakodnevnih voženj z mopedom po svež kruh do peka in nazaj domov, me je na vso moč zagrabilo, da bi se vrnil. Toda k sreči sem zdržal skušnjavo, kajti to bi bila povsem napačna odločitev. Teh naporov preprosto ne bi več zdržal, to ni več zame,« odkrito priznava Häkkinen, ki si je letos našel prvovrstno nadomestilo, dirkanje v nemški seriji turističnih avtomobilov DTM, kjer je pred kratkim že slavil prvo zmago. »Ne bi rad govoril negativnih stvari o formuli 1, kajti v tem svetu sem doživel veliko lepih stvari. Vendar pa je že tedaj, ko sem začel razmišljati o slovesu, vzdušje v formuli 1 začelo postajati zelo negativno, človek se v takem preprosto ni več mogel sprostiti. Nič več me ni zabavalo, ljudje okoli mene so se nehali smejati,« je kritičen do svoje bivše tekmovalne serije leteči Finec.
Mika Häkkinen je bil Michaelu Schumacherju zagotovo najbolj dorasel tekmec, kar jih je imel v svoji karieri. Kadar je Mika sedel v brezhibno pripravljenem, povsem uravnoteženem in idealno nastavljenem dirkalniku ter se je hkrati tudi sam dobro počutil, tedaj je bil nedvomno hitrejši od Schumacherja. Za razliko od njega pa se je Nemec precej bolje počutil v dirkalniku z manjšimi ali večjimi muhami. In kdor je vsaj malo okusil dirkaški šport, ta dobro ve, da dirkalnik praktično nikoli ni idealen, ker je njegova nastavitev vselej kompromis med različnimi zahtevami dirkališča. Mika Häkkinen in Michael Schumacher sta uprizorila ničkoliko bleščečih dvobojev, pravim pristašem formule 1 pa še vedno zagomazijo mravljinci po hrbtu, kadar se spomnijo Spa-Francorchampsa leta 2000, ko je Michael Schumacher pet krogov pred koncem le s težavo branil vodstvo pred očitno hitrejšim Miko Häkkinenom. Ko sta ujela Ricarda Zonto, ga je Nemec prehitel po levi, Häkkinen pa se je v delčku sekunde odločil in s polnim plinom na milimetre tesno prehitel oba po desni strani in se odpeljal prvi belgijski zmagi naproti.
Michael Schumacher je bil s svojimi največjimi tekmeci pogosto v precej hladnih odnosih, marsikdaj se jih je pred dirko loteval s psihološkimi prijemi in bil med dirko do njih neizprosno trd v svojih manevrih, včasih tudi nešporten. Le z Miko Häkkinenom sta bila vselej zelo korektna in sta se tudi zasebno zelo spoštovala. Tako tudi ne preseneča Finčeva ocena, da je Michael Schumacher največji vseh časov. »Nihče ga ne bo mogel zasenčiti, ker je že pred časom formuli 1 vtisnil svoj pečat. Ko sem se poslovil, je začel zmagovati v serijah in tega nihče nikoli ne bo mogel ponoviti. Alonso in Kimi sta dobra, vrhunska voznika, toda nikoli se mu ne bosta mogla približati. Michael je največji,« je dejal v intervjuju za milansko Gazzetto dello Sport. Na vprašanje, ali bi se veselil njunih vnovičnih dvobojev, če bi Schumacher po slovesu od formule 1 presedlal v DTM, pa je zgroženo odgovoril: »Tisti hip, ko bi to storil, bi se vsakdo skušal dokazovati proti njemu. Upam, da te napake ne bo naredil!«