OI: Na Twitterju največ govora o Boltu in nogometu, rekordna gledanost v Ameriki

Uporabniki socialnega omrežja Twitter so v zvezi z olimpijskimi igrami objavili več kot 150 milijonov sporočil.

Objavljeno
14. avgust 2012 11.06
Posodobljeno
14. avgust 2012 11.00
M. Ž., Delo.si
M. Ž., Delo.si

San Francisco - O nedavno zaključenih olimpijskih igrah v Londonu se ni veliko pisalo le v medijih, temveč tudi na spletnih socialnih omrežjih, med katere sodi Twitter.

Kot so razkrili pri slednjem, so uporabniki objavili več kot 150 milijonov sporočil, povezanih z igrami v Londonu. Izmed športov je bil največkrat omenjen nogomet (5 milijonov objav), medtem ko je pri športnikih prevladoval jamajški atlet Usain Bolt.

Njegova zmaga v teku na 200 metrov, v zvezi s katero so uporabniki socialnega omrežja objavili 80 tisoč sporočil na minuto, ni presegel nihče. Tudi na drugem mestu je isti športnik, z zmago v teku na 100 metrov je »bil odgovoren« za 74 tisoč objav na minuto, na tretjem mestu pa je zmaga Andyja Murraya v finalu teniškega turnirja (57 tisoč objav/min).

Poleg Usaina Bolta so bili na Twitterju izjemno popularni tudi njegov sonarodnjak Yohan Blake, Američani Michael Phelps, Ryan Lochte, Kobe Bryant, LeBron James in Gabby Douglas, Britanca Tom Daley in Andy Murray ter Malezijec Lee Chong Wei, saj je bilo o vsakem izmed njih objavljenih vsaj milijon sporočil.

Izmed preostalih dogodkov, povezanih z olimpijskimi igrami, je bila izjemno popularna ponovna združitev angleške pop skupine Spice Girls na slovesnosti ob zaprtju iger, kar je povzročilo več kot 116 tisoč objav na minuto.

Rekordna gledanost v ZDA

Ameriška televizijska mreža NBCje razkrila, da si je letošnje olimpijske igre v 16 dneh ogledalo več kot 219,4 milijona ameriških gledalcev, kar je najbolj gledan televizijski dogodek v zgodovini Združenih držav Amerike. Že poletne igre v Pekingu so rušile rekorde gledanosti z 215 milijoni gledalcev, z Londonom pa je padel še ta rekord.

Podatki agencije Nielsen kažejo, da si je posnetke iger v nočnem terminu ogledalo približno 31,1 odstotka vseh gledalcev, ki so bili takrat pred televizijskimi sprejemniki, medtem ko si je le slovesnost ob zaprtju iger v Londonu ogledalo 31 milijonov Američanov. Upoštevajoč omenjene visoke ratinge si lahko v družbi NBC, ki je za olimpijske televizijske pravice v obdobju do leta 2020 odštela astronomskih 4,4 milijarde dolarjev, obetajo celo dobiček, piše STA.

»Z visoko gledanostjo in ob povečanih prihodkih od oglaševanja bomo dosegli pozitivno ničlo, obstaja pa celo majhna možnost dobička,« so sporočili iz NBC.