Pivo in televizorji kot 
policijske limanice

V Chesterfieldu v Angliji so na brezplačno pivo ujeli 19 iskanih kriminalcev.

Objavljeno
17. november 2011 18.39
Posodobljeno
18. november 2011 13.30
F. S.
F. S.

CHESTERFIELD, CHICAGO – Policistom po svetu uspevajo tudi domiselne akcije. Prejšnji teden je šlo v Chesterfieldu v angleški pokrajini Derbishire po prejemu pisnega vabila na veliko brezplačno pokušino piva (povabljenim so obljubili še zaboja piva guinness za domov!) na limanice višjega inšpektorja Grahama McLaughlina 19 kriminalcev, osem od teh se je pred oblastjo in možmi postave skrivalo že več kot dve leti.

Z izplenom domiselne akcije zadovoljni šef tamkajšnje kriminalistične policije McLaughlin po aretaciji 19 izmed 75 povabljenih in že dolgo iskanih tatov, roparjev, nasilnežev in neplačnikov preživnin za otroke in nekdanje žene ni skrival zadovoljstva in je potem na petkovi novinarski konferenci priznal, da so akcijo z lažnim povabilom na brezplačno pivce organizirali po zgledu še bolj velikopotezno izpeljanje akcije, imenovane Operacija C. W. Marketing, v Chicagu, po kateri sta za rešetkami pristala 102 grešnika iz Chicaga in drugih mest v ameriški zvezni državi Illinois.

Uporabili nizkotne trike

Angleška policijska akcija, v kateri so na brezplačno pivo povabili iskane kriminalce, se je v štirih večjih mestnih pubih začela ob 10. uri dopoldne, zadnji izmed 19 potem aretiranih mož, starih od 21 do 57 let, ki so jih policisti z mamljivo vabo izbezali na plan, pa je policistom, ki so bili preoblečeni v osebje pubov, padel v roke malo pred mrakom. Grešniki zoper postavo so celo protestirali, da policija uporablja nizkotne trike, a to seveda ni zaleglo. »Zajce zmamiš v past s korenčkom, vas pa smo dobili na pivo,« je aretirane v Chesterfieldu potolažil policijski šef McLaughlin.

Nedavna podobna ameriška policijska akcija z brezplačnimi novimi plazma televizorji samsung PN51D450, Operacija C. W. Marketing, 11. oktobra izpeljana v velikem skladišču v južnem delu Chicaga, je bila ideja šerifa okrožja County Thomasa Darta in je bila še bolj velikopotezna, saj so za predstavitev in test novih televizorjev že dlje iskanim majhnim kriminalcem razposlali skoraj 10.000 pisnih vabil in v njih obljubili 75 dolarjev za kritje potnih stroškov in izgubo dragocenega časa, povrhu pa vsakemu še po en televizor. Možje šerifa Darta so akcijo izpeljali velemojstrsko; ceste do prizorišča predstavitve in testiranja novih televizorjev so opremili s posebnimi kažipoti, parkirišče pred skladiščem Samsunga pa z reklamnimi baloni, puščicami in napisi, da je bilo vse skupaj videti povsem resno.

Bogata žetev

Aretirali so 102 človeka, najmlajšemu je bilo 19 let, najstarejši pa je imel na plečih že skoraj sedem križev. Policisti pa so se dvema še posebno smejali: Robert Longstree, 53-letni posiljevalec, je prišel po televizor z avtobusom iz mesta Keoshe v sosednji zvezni državi Wisconsin, 34-letnega Tayrona Davisa, ki je na prizorišče poklical po telefonu in potarnal, da je zadržan in lahko pride šele čez 90 minut (lažna predstavitev, testiranje in razdelitev 75 dolarjev honorarja in brezplačnih televizorjev je 11. oktobra trajala od 10. do 12. ure), pa so prijazni možje postave seveda počakali.