Starejša je, boljša je in vse bolj seksapilna, bi lahko rekli za hrvaško divo Severino (38). Poznana je po svoji vsestranskosti, saj poje, igra, pleše in snema. Zadnje čase se tudi vse pogosteje zadržuje na slovenskih tleh, in to ne le zaradi pevskih nastopov, kot bi morda najprej pomislili.
Tako smo jo v vlogi žirantke videli in občudovali na Emi, slovenskem izboru za pesem Evrovizije, pred tem je oboževalce zvabila na koncert v ljubljansko Cvetličarno, zdaj pa je obraz in telo znova posodila Termam Čatež. To sicer ni nič čudnega, saj je pevka njihov zaščitni obraz in jo lahko še vedno zasledimo na razpostavljenih reklamnih panojih. In medtem ko je v zadnjem oglasu Severina nosila bikinke, jih je v novi odvrgla in se ovila le v brisačo. Zakaj? Ker tokrat priljubljena Seve oglašuje ponudbo središča za dobro počutje (wellness) v omenjenih termah.
Sicer pa svet reklam in oglaševanja Severini ni tuj. Če omenimo njeno sodelovanje s slovenskimi podjetji se lahko vrnemo v leto 2005, ko je bila obraz reklamne kampanje za Rašico, pri prodoru na hrvaški trg je nedavno tega pomagala tudi Petrolu, in sicer z reklamo ter še bolj vročim in razgaljenim koledarjem, ki je bil na veliko žalost njenih oboževalcev namenjen le poslovnim partnerjem.