Vrednost Deloittove blagovne znamke zrasla za deset odstotkov

Družba je letos obdržala naziv najprestižnejše komercialne blagovne znamke na področju storitev.

Objavljeno
28. julij 2020 15.57
Posodobljeno
28. julij 2020 16.11
Deloitte si prizadeva pomagati tudi skupnostim v okviru svoje iniciative za družbeni učinek WorldClass, ki pripravlja ljudi in stranke na tehnološke spremembe, pravi Barbara ŽŽibret Kralj iz Deloitta. FOTO: Leon Vidic/Delo
Ljubljana – Družba Deloitte je letos obdržala naziv najprestižnejše komercialne blagovne znamke na področju storitev. Vrednost Deloittove blagovne znamke je v letu 2020 zrasla za deset odstotkov na 32,5 milijarde dolarjev, kažejo podatki novega poročila družbe za vrednotenje blagovnih znamk Brand Finance.
 
Deloitte je zabeležil dobre rezultate na vseh petih področjih poslovanja in občutno povečanje prihodkov, ki ključno vplivajo na rast blagovne znamke. Deloitte je edina znamka v veliki četverici, ki je letos zaznala rast.
 


Deloitte s pobudami za učenje in razvoj znatno vlaga v zaposlene, s čimer strankam neprekinjeno zagotavlja storitve vrhunske kakovosti. Barbara Žibret Kralj, odgovorna partnerica družbe Deloitte za Slovenijo, pa je pojasnila, da si poleg razvoja delovne sile Deloitte prizadeva tudi pomagati skupnostim v okviru svoje iniciative za družbeni učinek WorldClass, ki pripravlja ljudi in stranke na tehnološke spremembe, ki jih prinaša četrta industrijska revolucija.