Audi je predstavil kabrioletno serijo svojega uspešnega A5. Ni lahko narediti zares čednega štirisedežnega kabrioleta, uravnotežiti dolžine pokrova motorja z obsežno kadjo za potnike in pritakniti še čim manj nahrbtniški prtljažnik. Audiju je odlično uspelo, poleg tega je izbira pogonskih agregatov in druge opreme izredno bogata.
Ni dovolj kupeju odrezati streho in avtomobilu dodati nekakšen dežnik, takšna reč se zvija kot kača. Audi je na kritičnih mestih karoserije uporabil specialno, izredno odporno jekleno pločevino, ki jo stiska v vročem stanju. Med zadnjimi sedeži in prtljažnikom je dodal še masiven aluminijast okvir, ki vsebuje z vzmetmi aktivirane aluminijaste varnostne podpore. Te se sprožijo ob prevračanju in zavarujejo potnike. Karoserija je izjemno toga in tako rekoč nikdar ne začutiš za kabriolete tipičnega drhtenja. Vozne lastnosti so izredne, aktivni varnosti pa so dodani številne zračne blazine in varnostni pasovi, ki jih elektronika upravlja glede na vrsto naleta in število potnikov.
Streha je tekstilna in zelo dobro ščiti pred hrupom in prepihom. Odpremo ali zapremo jo v samo 15 sekundah, celo med vožnjo do hitrosti 50 km/h. Komur takšna streha vseeno ni dovolj, lahko doplača za posebno akustično, ki z dodatno plastjo utiša avtomobil na raven limuzine. Za povrh ne vzame veliko prostora prtljažniku, le 60 litrov. Ob zaprti strehi je torej na voljo že zajetnih 380 litrov, je pa mogoče zložiti zadnja sedeža ali uporabiti odprtino za dolge predmete. Ni strahu niti pred prepihom, vročino in mrazom: dokupiti je mogoče klimatizirane sedeže, pri katerih vam v tilnik veje topel zrak. Usnje sedežev je preparirano proti segrevanju zaradi sonca.
Treba je priznati, da se je tovarni posrečilo združiti užitek odprtega neba in pogleda z odlično športnostjo in nenavadno dobro vsakdanjo uporabnostjo. Zato bodo po novosti segali različni kupci in ne preseneča izjemno širok izbor pogonskih agregatov. Seveda se avtomobilu prileže uglajen in suveren šestvaljnik, toda niti z najšibkejšim štirivaljnikom (1,8 TFSI, 118 kW), ki šele pride, ne bo podhranjen in neomejen horizont ostaja. Glede na različico motorja je lahko menjalnik šeststopenjski ročni, brezstopenjski multitronic ali novi sedemstopenjski S tronicom (DSG). Večina cabrioletov A5 ima prednji pogon, močnejši motorji so na voljo s stalnim štirikolesnim pogonom quattro, doplačati je mogoče tudi za športni diferencial, ki primerno prenaša moč na zadnje kolo z boljšim oprijemom.
Pristop k zadnjim sedežem ni pretežka telovadba. Prednjima potnikoma postrežeta z varnostnim pasom posebna podajalnika. Serijsko je A5 cabriolet opremljen s sistemom audi drive select, ki načinu vožnje prilagaja značilnosti prenosa pedala plina, stopnjevanje menjalnika in stopnjo pomoči servovolana. Doplačate lahko še za sistem MMI, ki poleg drugega omogoča popolnoma osebno nastavitev teh dejavnikov. Seveda vključujejo nadaljnja doplačila prilagodljive blažilnike in dinamično krmilo s spremenljivim razmerjem med zavrtljaji volana in zasukom koles.
Najmočnejša različica je vredna posebne oznake, S5. To je resnično suveren športnik, katerega motor se polni s kompresorjem. Še drugače poskrbi za spoštovanje, saj se odlikuje tudi na videz.
Kabriolet A5 pride k nam maja in stal bo približno 3500 evrov več kot primerljiv kupe.