Washington - Dober mesec dni zatem, ko je Barack Obama na krilih prve internetne predsedniške kampanje prevzel oblast, se resnično uveljavlja kot prvi "multimedijski predsednik". Njegova uporaba interneta, s pomočjo katerega neprestano komunicira z Američani, ga postavlja ob bok mojstrski uporabi televizije, ki jo je pokazal John F. Kennedy, pred njim pa v času radia še Franklin D. Roosevelt.
Obama tako uporablja uradno spletno stran Bele hiše, različne bloge, spletno stran YouTube, kjer so redno objavljeni njegovi nagovori, Američane pa obvešča tudi preko svojega naslova za spletno pošto. Poleg tega je Bela hiša ta teden vzpostavila še novo spletno stran, na kateri lahko Američani spremljajo porabo denarja iz stimulacijskega paketa.
Kljub spretni uporabi interneta pa Obama ni pozabil na televizijo, na kateri se pogosto pojavlja v času največje gledanosti. Obenem se Obama pojavlja tudi na manj običajnih odrih, kot so košarkarske tekme, dokumentarec o zgodovini Afroameričanov in drugje.
"Počne točno to, kar bi moral početi vsak direktor v vsakem podjetju. Z ljudmi se moraš pogovarjati, kajti ko se nehaš, takrat sklepajo najslabše," meni Antony Young iz enega izmed ameriških podjetij za odnose z javnostmi.