Facebook v službi za boljšo produktivnost

Delodajalci, če med delovnim časom zalotite katerega od svojih zaposlenih pri brskanju po spletnih straneh, kot so Youtube ali Facebook, se ne vznemirjajte, saj takšno početje povečuje njihovo produktivnost.

Objavljeno
02. april 2009 13.09
Ba. P.
Ba. P.
Melbourne - Študija univerze v Melbourneu je pokazala, da "surfanje" po spletu zgolj iz lastne zabave na zaposlene ne vpliva negativno ali jih odvrača od dela, ampak so ljudje, ki to počnejo, za devet odstotkov bolj produktivni od tistih, ki ne.

Avtor študije, Brent Coker, je dodal, da "surfanje" za zabavo izboljšuje koncentracijo zaposlenih. "Ljudje potrebujejo odmik od dela, saj se lahko tako bolje osredotočijo na dane naloge. Kratki premori dovoljujejo njihovim možganom, da si odpočijejo, rezultat tega pa je povečana produktivnost," je pojasnil Coker.

Študija, izvedena na vzorcu 300 zaposlenih, je pokazala, da 70 odstotkov vprašanih na delovnem mestu "surfa" po spletu za zabavo, vendar ne več kot 20 odstotkov celotnega delovnega časa. Najpogosteje tam iščejo informacije o določenih izdelkih, obiskujejo informativne portale, igrajo videoigre ali gledajo videe na Youtubeu.

"Številna podjetja zapravijo milijone za programsko opremo, ki njihovim zaposlenim onemogoči dostop do zabavnih spletnih strani, saj so napačno prepričani, da zaposleni s tem zapravljajo čas, s čimer podjetja izgubljajo ogromne dobičke," je še dodal Coker.