Slovensko podjetje iz Londona TVbeat zbralo milijon evrov in pol tveganega kapitala

TVbeat razvija programsko opremo za zbiranje in takojšnjo analizo podatkov o navadah televizijskih gledalcev.

Objavljeno
03. marec 2014 10.30
Posodobljeno
03. marec 2014 11.00
Matjaž Ropret, Infoteh
Matjaž Ropret, Infoteh

Seznamu mladih podjetij slovenskih ustanoviteljev, ki so uspešna pri pridobivanju zagonskega kapitala, se je pridružil londoski TVbeat. Gre za podjetje, ki ga je ustanovil Robert Farazin, od britanskega sklada Episode 1 in češkega sklada Credo Ventures pa je skupno dobilo 1,45 milijona evrov (dva milijona dolarjev) investicijskega kapitala. Podjetje ga bo porabilo za razvoj svojega sistema za analiziranje velikih podatkovnih zbirk o navadah televizijskih gledalcev.

»Navdušeni smo, da sta sklada prepoznala potencial, ki ga naša platforma ponuja medijski industriji,« je za spletno stran Advanced television povedal Farazin. Po njegovih besedah bo vlagateljski denar omogočil dodatno izboljšavo platforme in širitev na nove trge. Doslej so svojo rešitev implementirali v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji.

Programska oprema podjetja TVbeat omogoča sprotno analiziranje gledanosti televizijskih programov. Njihova platforma obravnava podatke o tem, kaj gledalci gledajo vsako sekundo, na katerih napravah, kaj še počnejo na teh napravah in podobno. Nato pa podatke analizira in jih posreduje izdajateljem televizijskih programov. »Uredniki, ustvarjalci oddaj in marketinški oddelki še nikoli niso imeli na voljo tako podrobnih informacij o svojih gledalcih,« se je pohvalil Farazin.

Simon Murdoch iz sklada Episode 1 pa je ocenil, da TVbeat predstavlja novo generacijo televizijske analitike s povsem novimi podatki o obnašanju gledalcev in uporabi časovnega zamika.

Robert Farazin je pred tem projektom poskušal z oglaševalsko platformo double recall, za katero je istoimensko podjetje prav tako dobilo več kot milijon dolarjev in pol tveganega kapitala.