Iz lepotilnega salona na rdečo preprogo

Maska iz kaviarja? Anti-gravitacijska masaža? Dobrodošli v nenavaden predvsem pa drag svet predoskarjevskih ponudb lepotilnih salonov. Medtem ko se Hollywood ogreva za nedeljsko slovesnost, zvezdnikom, filmskim mogulom in celo navadnim smrtnikom za urejen videz ni odveč seči globlje v žep.

Objavljeno
25. februar 2011 15.28
Ti. L., delo.si
Ti. L., delo.si
Vročica nedeljske noči se ustvarja že teden dni prej, ko filmski studii in revije prirejajo pred-oskarjevske zabave. Navaden žur seveda dobi popolnoma drugo konotacijo, če mu pridaš besedico oskar. Slavni in bogati, ki se morajo povabilu odzvati po službeni dolžnosti, pa na teh zabavah ne smejo biti videti nič manj čudovito. Ker lepotni spanec v današnjem hektičnem svetu že dolgo ne odtehta več, si lepotilni saloni in spaji v tem času še posebej manejo roke.

Stilistom so zvezdnice pripravljene odšteti tudi do sedem tisoč dolarjev, da bi jih kar najbolje pripravili za najdaljšo noč v Hollywoodu.
»Ne smem govoriti o imenih, ki prihajajo v naš salon,« je za AFP povedal Derek Hofmann iz salona v hotelu Four Seasons na Beverly Hillsu. »Lahko pa povem, da k nam na posebne tretmaje pred podelitvijo prihaja veliko nominirancev z različnih filmskih prireditev, ne le z oskarjev.«

Po omenjeni obrazni maski iz kaviarja, za katero v njegovem spaju zaračunajo 295 dolarjev za 90-minutni tretma, naj bi bila koža videti bolje kot kdajkoli prej. »Proteinsko bogat kaviar in antioksidanti v maski, imajo takojšen učinek na kožo, ki je videti bolj zdrava in sveža, zato lahko že zvečer blestite na rdeči preprogi,« pravi Hofmann.

Pomlajevalne učinke ima tudi anti-gravitacijska masaža obraza in dekolteja, ki si jo lahko zvezde privoščijo (že) za 225 dolarjev na uro. Treba pa je dodati, da se ji je za vidnejši učinek priporočljivo podvreči vsaj petkrat.

V sosednjem lepotilnem salonu na bulevarju Sunset, kamor redno zahajajo Katy Perry, Mark Ruffalo in Mark Wahlberg, pa ponujajo tretma, v katerem telo hidrirajo in premažejo z učinkovitimi serumi, nato pa še »osvetlijo« z LED lučmi. Čudežni tretma, stane 395 dolarjev, v spaju pa nočejo potrditi, ali je prav ta tretma pomladil in olepšal pevca Rickyja Martina, ki je v mladosti trpel zaradi aken.

Četudi se zdijo cene tretmajev visoke, pa zvezdniki redko plačajo za usluge. Gre za dobro marketinško strategijo. Ravno tako kot obleke, ki jih nosijo na rdeči preprogi, so njihove frizure in nakit »darilo« oblikovalcev, frizerjev in draguljarjev, ki tako pridejo do učinkovite reklame.