Washington - Kokakola bo na policah trgovin v za poskusno obdobje ponudila novo pijačo imenovano Vio. Proizvajalec prosi potrošnike, naj sami ocenijo, kako dobro gre mleko skupaj z mineralno vodo, trstnim sladkorjem in aromo sadja. Tako bo od brbončic ameriških kupcev odvisno ali bo na trg prišla nova gazirana pijača, ki jo podjetje opisuje kot "osvežujoče čutno izkušnjo", piše spletni portal Guardian.
Do sedaj je nova pijača na voljo le v zgoraj omenjenih mestih, vendar pa so mlečne pijače zelo popularne na azijskem trgu, kot sta Hong Kong in Japonskah, kamor naj bi jo uvažali. Nova mlečna pijača ponuja štiri okuse - citrus, breskev in mango, tropsko sadje in jagodičje.
Proizvajalec obljublja "slasten, enkraten in prijeten okus" brez umetnih okusov, konzervansov in sladil. Steklenička vsebuje 15 odstotkov dnevnega vnosa kalcija in vitamin-C.
Predstavnik Kokakole je zagotovil, da se podjetje vedno trudi zadovoljiti svoje kupce in zato posluša njihove želje, vendar v bližji prihodnosti pijače Vio ne nameravajo ponuditi na evropskem trgu.
Mnenja na spletnem portalu BevNET, ki je namenjen ocenjevanju brezalkoholnih pijač, pa niso ravno laskava. Pijača z okusom breskve in manga naj bi bila "porazno sladka". Prav tako naj bi bil okus po citrusih "razočaranje, glede na privlačno embalažo, ki so jo ustvarili."