Zaradi gospodarske krize je v stiski toliko ljudi, kot ugotavljamo v Delu Magu, da v dobrodelnih organizacijah zanje primanjkuje hrane in druge pomoči. Rdečemu križu je pred kratkim ponekod zmanjkalo prehranskih paketov. Vse kaže, da bi država nujno morala priskočiti na pomoč.
Tudi v nekdaj cenjeni tovarni Labod preživljajo agonijo. A zdi se, kot da o Labodu danes nihče več noče govoriti. Generacija, ki je blagovno znamko povezovala s prestižem, je sita zgodb o poslovnih težavah. Delavci s plačo, ki ne zagotavlja dostojnega preživetja, pa nočejo več poslušati, da Kitajci šivajo ceneje.
V primežu krize so se znašli tudi mediji. Se bodo ti za preživetje bojevali ali klali? Vsekakor je na dlani, ugotavljamo v Delu Magu, da med slovenskimi mediji že poteka srdit boj za preživetje. Večina med njimi se srečuje z znatnim izpadom oglaševalskih prihodkov, ponekod se ubadajo z lastniškimi spremembami. In kdor je menil, da bo nova vlada, ki je na čelo kulturnega ministrstva imenovala najglasnejšo kritičarko medijske politike prejšnje vlade, bliskovito (pre)uredila medijsko krajino, se je pošteno uštel. Na vidne premike bo treba še počakati.
Mrtvim je treba dati spoštovanje, ki jim gre, v intervjuju za Delo Mag pravi Marko Štrovs, vodja sektorja za vojna grobišča na ministrstvu za delo. O tem, kar je videl v rovu Barbara, še vedno govori s cmokom v grlu. Sicer pa meni, da je nekrofilski cirkus, ki ga okrog najdbe zganjajo mediji, neprimeren in neokusen.
Več na www.mag.si.