New York - Kozmetični velikan L'Oréal je na obeh straneh Atlantika sprožil val neodobravanja, ker da je na oglasu v zadnji številki ameriške izdaje revije Elle posvetlil obraz pevke Beyoncé Knowles. Na oglasu za lasno kozmetiko je Beyoncéina sicer temna polt dramatično svetlejša kakor v resnici. Ameriški časopis Washington Post je v članku z naslovom Bleda Beyoncé oglas opisal kot šokanten, saj da je ameriška superzvezdnica na njem skoraj neprepoznavna. Tiskovni predstavnik L'Oréala je zanikal, da bi bili digitalno spremenili pevkino polt. »Beyoncé Knowles zastopa znamko L'Oréal Paris od leta 2001. Visoko cenimo naš odnos z njo in kategorično zavračamo govorice, da smo v kampanji za barvo las Féria spremenili njene poteze ali barvo polti.«
Britanski strokovnjaki za modo so za fotografijo dejali, da je znamenje negativne nastrojenosti modne industrije proti ženskam temnejše polti. Shevelle Rhule, modna urednica revije Pride, namenjene britanski črnski skupnosti, pravi: »Gre za precej pogosto početje, a to ni opravičilo. Takšne stvari krepijo negativno dojemanje afriške lepote, saj ji želijo vsiliti evropske vrednote. Veliko mladih črnskih deklet, ki jim je Beyoncé za zgled, bo razočaranih nad takšnimi fotografijami, « pravi Shevelle Rhule. Anne Janas, ena izmed podpredsednic uprave družbe Hachette Filipacchi Media, ameriškega založnika revije Elle, pa je izjavila: »Vse, kar vem, je to, da je Beyoncé na fotografiji izjemno lepa. Ne ukvarjamo se z retuširanjem oglasov, ki se pojavljajo v reviji. To je L'Oréalova stvar.« Šefinja urada za črne študente britanske študentske organizacije Bellavia Ribeiro-Addy je dejala: »Takšne obdelave bi nam lahko namigovale, da črno ni lepo.« Ameriška revija Time je bila leta 1994 tarča kritik, da je obdelala fotografijo nekdanjega ameriškega nogometaša, filmskega igralca in osumljenca za dvojni umor O. J. Simpsona. A tedaj se je govorilo, da so ga naredili bolj črnega.
Iz tiskane izdaje Dela