Ko je nekdo uspešen, mu gre prisluhniti. Njegove                     besede zvenijo prepričljivo, saj smele načrte                     podkrepi z ugotovitvijo, da so mu tudi prej verjeli                     le redki, a je dvomljivcem dokazal, da so bili                     njegovi visokoleteči načrti kljub vsemu realni. Ko                     danes pri Kii pravijo, da bo njihov najnovejši                     avtomobil, prvi hišni izdelek, ob nakupu katerega                     naj bi kupci najprej izbrali barvo in elemente                     opreme, šele nato preverili ceno, jim po tej logiki                     ne gre oporekati. Soul je namreč nova duša Kie, ki                     naj bi pritegnila tudi tiste, ki so do slej ob kiah                     dvigovali nosove.
 Kia soul je pritegnila pozornost mnogih že leta                     2006, ko je luč sveta ugledal istoimenski študijski                     atomobil. Po zasnovi in obliki je bil zelo blizu                     tega, kar zdaj vozi med kupce kot serijska duša. Pri                     Korejskem izdelovalcu, z vse bolj uspešnim                     dojemanjem evropskih meril oblikovne skladnosti in                     avtomobilske vsebine pravijo, da je to urbani                     križanec za aktivne ljudi, izbranega okusa, ki                     zmorejo vzpostavljat nove trende. Spoznan naj bi bil                     za novo možnost, ki je doslej, v vse bolj pestri,                     sodobni pločevinasti ponudbi še ni bilo. S                     sorazmerno dolgo medosno razdaljo, majhnim sprednjim                     in zadnjim previsom, večjo višino, večjim odmikom od                     tal in kolesi z velikimi kolesi, deluje soul na                     cesti suvereno in izvirno. V njem sedijo udobno                     štiri osebe. Tudi zaradi nekoliko skromneje                     odmerjenega prtljažnika, je na zadnjih sedežih                     zgledno veliko prostora za ta velikostni razred. A                     ima prtljažnik kljub temu, sorazmerno veliko                     uporabno vrednost, saj je pod trdnim zložljivim                     prekrivalom, dvojno dno iz umetne mase, s prekati                     različnih velikosti. Prtljažnik je seveda postopoma                     in prilagodljivo povečljiv v notranjost. Sedenje ter                     vstopanje in izstopanje iz avtomobili je olajšano s                     privzdignjeno sedalno površino.
 Tako kot navzven, je soul tudi navznoter                     oblikovan izvirno. Izstopa velika, izbočena                     sredinska konzola, zaradi katere se zdi, kot da bi                     bila celotna armaturna plošča oblikovana okoli avdio                     naprave. Tudi zato je vožnja s Kiino novostjo                     zabavna. A znajo biti za marsikoga velike plastične                     površine armaturne plošče nekoliko moteče. Soul je                     izdelan na osnovi povsem nove platforme, ki se                     postavlja s posebej veliko vzvojno in vzdolžno                     trdnostjo. To je dobra osnova podvozju, ki zmore                     ohranjati ravnovesje med udobno in dinamično vožnjo.                     Presežkov sicer ne gre pričakovati, toda različice z                     večjimi kolesi, celo z merami 225/45 R18, se                     postavlja z zgledno lego tudi, ko je vožnje                     poskočnejša. Platforma, zasnova podvozja in pogonski                     sklopi ne omogočajo, da bi v bodoče soul svojo                     razsežnost športno uporabnega vozila, poudaril s                     štirikolesnim pogonom.
 čeprav bo na globalnih trgih mogoče poseči tudi                     po dvoliterskem bencinskem motorju, bosta pri nas na                     voljo le z 1,6-litrska bencinski in dizelski                     štirivaljnika. Obema je serijsko namenjen ročni                     petstopenjski menjalnik, za doplačilo pa si je                     mogoče omisliti pri motorju na plinsko olje še                     štiristopenjski samodejni menjalnik.
 Kia soul naj bi na slovenske ceste zapeljala                     februarja. Trenutno je znana le cena za različico z                     bencinskim motorjem, ki je poleg ostalega serijsko                     opremljena z elektronskim programom stabilnosti ESP,                     klimatsko napravo, šestimi varnostnimi zračnimi                     blazinami, 16-palčnimi platišči iz lahke litine in                     posebnim električnim paketom. Zanjo bo potrebno                     odšteti 15.990 evrov.
Iz priloge sobotnega tiskanega Dela    
	
            
                        
    
    
 
				 
						   
			    
				 
        
          
          
                        













 
									
																										
								
												
	
								 
									
																										
								
												
	
								 
									
																										
								
												
	
								