Obsežnemu ocenjevanju v bližini bavarske prestolnice bo 4. novembra sledilo še pokušanje na sejmu Consumetna v Nürenbergu, kjer bodo obiskovalci imeli na voljo vse zmagovalne vrste piva iz posameznih kategorij, seveda pa bodo tudi oni zlato tekočino okušali na slepo, ne da bi poznali znamko. Osemnajstega novembra bodo na istem sejmu razglasili vse dobitnike priznanj. »Zvezdo« organizirajo Zveza nemških zasebnih pivovarn, Zasebne pivovarne Bavarske in Zveza majhnih in neodvisnih evropskih pivovarn.
Lance Armstrong in pivoKolesarski zvezdnik Lance Armstrong je s pivovarskim velikanom Anheuser Busch-InBev podpisal triletno pogodbo o sodelovanju. Američan, ki je sedemkrat osvojil kolesarsko dirko Tour de France, bo promoviral pivo michelob ultra, ki ima pomemben delež na tržišču pijač v ZDA, ta pa je še vedno desetkrat manjši od deleža piva Bud Light, ki je številka ena onstran luže. »Lance je idealen športnik za povezavo našega piva s starejšimi pivopivci, ki gojijo aktivni in uravnoteženi življenjski slog,« meni Keith Levy, podpredsednik marketinškega oddelka pri podjetju, ki ima sedež v Belgiji. Z nizkokaloričnim pivom nagovarjajo zdravomisleče, športu naklonjene moške. »V prvi vrsti hočemo biti izvirni. Svojega imena ali obraza nočem povezovati z oguljenimi rečmi,« je povedal Armstrong.