No, tako megalomansko in bučno ni bilo na nedavni proslavi 250. obletnice irske pivske ikone Guinness, kjer so Irci še pred potrditvijo Lizbonske pogodbe ponosno zaznamovali častitljivo prisotnost legendarnega temnega piva vrste stout. Guinness je globalna blagovna znamka, ki v svoji kategoriji pravzaprav nima resne konkurence nikjer na svetu. Tudi zato, ker je že na samem začetku leta 1759 Arthur Guinness v Dublinu zastavil zelo spretno in ambiciozno. Najprej je podpisal pogodbo, po kateri je za 9000 let dobil v najem skromno pivovarnico St. James Gate s pravico do vodnega vira vred za 45 funtov na leto. Rory Guinness, 34-letni prapraprapraprapravnuk Strica Arthurja, kakršen je bil vzdevek prvega šefa pivovarne, je danes predstavnik družine v svetovno znani pivovarni, ki jo sicer obvladuje angleški velikan na trgu pijač Diageo. Guinness ima na Irskem 2200 zaposlenih, po vsem svetu pa je s proizvodnjo in prodajo tega odličnega piva povezanih 20.000 ljudi.