Hladno pivo

Prihodnji četrtek boste v ljubljanski Cvetličarni lahko v živo preverili, kako prepričljivi so zagrebški rockerji Hladno pivo z uveljavljenimi uspešnicami, kot so Zimmer Frei, Sreča, Nije sve tako sivo, Superman, Carstvo pasea ...

Objavljeno
08. september 2009 17.53
Rok Tamše
Rok Tamše
Pred časom se je v naši rubriki potikal pevec Matjaž Jelen iz skupine Šank rock, ki že več let občinstvo navdušuje tudi s pesmijo Laški pir. Ena izmed najbolj prepoznavnih hrvaških skupin iz rock kategorije pa je brez dvoma tista, ki nosi sila prepoznavno ime - Hladno pivo (HP). Udarni bend iz zagrebškega predmestja Gajnica so ustanovili leta 1987, številnih oboževalcev pa nimajo samo v domačem dvorišču, temveč tudi v Sloveniji.


Osrednji mož šestčanske zasedbe je že od vsega začetka pevec in frontman Mile. Seveda ni treba posebej poudarjati, zakaj si je skupina nadela ravno takšno ime. Mile med drugim zna razlikovati - vsaj tako duhovito piše na njihovi predstavitveni spletni strani -, če je pivo natočeno iz velike ali majhne steklenice. Energični nizkorasli možakar, ki ga prepoznate po vselej vzorno obriti glavi, si je izmislil tudi edini člen tako imenovane ustave Hladnega piva: »Če ti trije rečejo, da si pijan, se uleži in valjaj.« Za trobentača Stipeta je napol prazen kozarec skoraj poln. Na drugi strani ima bobnar Suba popolno drugačno dojemanje; napol poln kozarec je zanj skoraj prazen.


Dvaindvajset let delovanja kajpada ni mačji kašelj, HP ima na svojem seznamu albume Džinovski, G.A.D., Desetka, Pobjeda, koncertni Istočno od Gajnica, Šamar (zanj so dobili tudi nagradi porin in zlatna koogla) in Knjiga žalbe. Sicer pa boste lahko prihodnji četrtek v ljubljanski Cvetličarni v živo preverili, kako prepričljivi so zagrebški rockerji z uveljavljenimi uspešnicami, kot so Zimmer Frei, Sreča, Nije sve tako sivo, Superman, Carstvo pasea ...


Lani septembra je Hladno pivo na zagrebškem Jarunu pripravilo spektakel za 30.000 ljudi, nedvomno pa brezkompromisni rockerji, ki jih hrvaški pivovarji zelo radi vključijo v svoje oglaševalske akcije, najboljši vtis zapustijo na klubskih odrih, kjer so doslej še vedno razvneli ljubitelje nepopustljivega ritma, kitarskih rifov, duhovitih besedil in, seveda, hladnega piva.