Kakšno izhodišče ste si zastavili pri razstavi Razmerja v oblikovanju?
Sodobno oblikovanje ne ponuja več le komercialnih izdelkov, temveč odgovarja na kulturna, socialna in emocionalna vprašanja. Ta trend vidiva kot zelo sodobno, zanimivo smer v oblikovanju, zato sva ga izbrali za glavno temo razstave Razmerja v oblikovanju. Besedna zveza v imenu razstave se nanaša na zanimive odnose med delom oblikovalcev in aktualnimi pojmi 21. stoletja - tehnologija, globalizacija, digitalizacija. Opazili sva, da se oblikovalci odzivajo na razvoj družbe, z reakcijo ali s kontrareakcijo, vedno pa z delom - pa če je to komercialni izdelek, špekulativna ideja ali konceptualni eksperiment. Povabilo organizatorjev BIO se nama zdi zelo pogumno, saj nisva osredotočeni zgolj na modne muhe, zanima naju tudi konceptualnost. Vedeli sva, da ima BIO močno zgodovino v industrijskem oblikovanju, in čeprav je to gotovo del oblikovanja, ni njegova edina zvrst. Oblikovanje se nenehno spreminja, vendar je treba ideje prevesti v razumljiv koncept. Pomembno je poudariti, da BIO 23 v ospredje ne postavlja zgolj industrijskega oblikovanja. Tudi zato, da bi k sodelovanju pritegnili čim več oblikovalcev iz različnih oblikovalskih disciplin.
Koga mislite, da Razmerja v oblikovanju nagovarjajo?
BIO 23 prikazuje, kaj se dogaja v sodobnem oblikovalskem svetu, v najširšem mogočem kontekstu. Z izborom med prijavljenimi deli sva prišli do najbolj aktualnih oblikovalskih tendenc, s katerimi želiva predstaviti vsestranskost in sposobnost mladih oblikovalcev, hkrati pa občinstvu, zvestemu BIO, pokazati nekaj novega. Oblikovalci, ki sva jih izbrali, prihajajo od vsepovsod - raznolikost narodnosti še bolj poudari oblikovalske tokove.
Celoten intervju si lahko prebrete v zadnji tiskani izdaji priloge Deloindom ali na www.deloindom.si.