V Delu smo že pisali na temo seksualnih afer javnih oseb, kjer je omenjena tudi Kristen Stewart. Igralka se je svojemu partnerju Robertu Pattisonu javno opravičila zaradi afere z režiserjem Rupetom Sandersendom, ki je režiral filmsko trilogijo Somrak, s katero sta Kristen in Robert zaslovela. Razmerje med Kristen in Rupertom so namreč »razkrinkali« paparazzi.
Precej nepričakovano se je na dogodek odzvala oskrajevka Jodie Foster, ki se razen na promociji svojih filmov ne pojavlja v javnosti in medijih. Jodie je namreč skupaj s Kristen snemala film Soba za paniko, ko je ta imela 11 let.
V tekstu, ki ga je objavil The Daily Beast je Jodie Foster zapisala, da je biti mlad igralec danes neznosno predvsem zaradi medijev. Izjavila je, da če bi bila mlada v današnjih časih, ki jim vladajo rumeni mediji, bi se igralski karieri odpovedala.
Jodie je imela z mediji in oboževalci težave, ko je bila še študentka na univerzi Yale, grozili so ji celo s smrtjo. Zato v svojem članku poziva medije, naj Kristen pustijo pri miru in naj je ne zasledujejo na vsakem koraku. Medije sprašuje, če se zavedajo, kakšno stisko povzročajo pri mladih igralcih s tem, ko javno razpredajo o njihovem čustvenem življenju. V zanimanju za druge ljudi ne vidi nič spornega, medtem ko se ji zdi zlonamerno obravnavanje čustev mladih igralcev škodljivo.
Medtem ko nekateri igralci in igralke zasledovanje in fotografiranje s strani paparazzov zavračajo, ga drugi s pridom izkoriščajo. Osebe kot so Kim Kardashian ali Paris Hilton, ki niso pravzaprav igralke ali pevke, temveč se samo »preizkušajo« v različnih žanrih, so si prav na način prisotnosti v medijh zagotovile prepoznavnost, ki je hkrati osnova njihove poslovne strategije.
Hollywoodska industrija že od samih začetkov hodi po tanki meji med zasebnim in javnim, kar se tiče obravnavanja igralcev in igralk. Vse z namenom boljšega zaslužka, seveda. Številni med njimi nenehne prisotnosti medijev in razgaljanja osebnih čustev v medijih ne prenašajo, kar se održa na njihovem psihičnem počutju. Tudi Jodie Foster je komentirala, da se ji ne zdi nenavadno, da mlade osebe zapadejo pod vpliv drog, ker zaradi pritiska medijev izgubijo občutek zasebnosti.
Evropska javnost ne kaže toliko zanimanja za zasebna življenja igralcev in igralk, razen v kontekstu – kot življenjske izkušnje in pripovedi. Dober primer je biografija Borisa Cavazze, ki jo je napisala Delova novinarka Vesna Milek.
Na drugi strani ameriška javnost od hollywoodskih igralcev in igralk za katere se ve, da služijo milijonske zneske, pričakuje, da bodo v zameno za takšno plačilo sprejeli nenehno prisotnost medijev kot sestavni del njihovega poklica.