Madonna z novo blagovno znamko Truth or Dare

Nova kolekcija predstavlja Madonnino dihotomijo, saj je hkrati mogočna ikona ter čutna in ženstvena lepotica.

Objavljeno
07. november 2011 11.02
Posodobljeno
07. november 2011 11.57
Ni.Š., Delo.si
Ni.Š., Delo.si
Ameriška glasbenica Madonna (53) bo prihodnje leto predstavila novo blagovno znamko Truth or Dare by Madonna. Prva kolekcija bo vključevala čevlje, torbice, modne dodatke in dišave. Nastala bo pod okriljem MG Icon, skupnega projekta Iconix Brand Group, Madonne in Guyja Osearyja, poroča STA.

»V zadnjih letih sem večkrat razmišljala, da bi ustvarila novo blagovno znamko. Sedaj je nastopil čas, da projekt zaživi,« je izjavila Madonna. Pri Iconix Brand Group so dejali, da nova kolekcija predstavlja Madonnino dihotomijo, saj je hkrati mogočna ikona ter čutna in ženstvena lepotica.

Nova blagovna znamka je dobila ime po ameriški različici naslova dokumentarca, posnetega na pevkini turneji Blonde Ambition leta 1990. Zunaj ZDA je bil dokumentarec naslovljen In Bed with Madonna (V postelji z Madonno). Znamka je namenjena ženskam, starim od 27 do 50 let, ki prisegajo na brezčasni slog in so rade privlačne.

Madonna je lani v pod okriljem MG Icon že predstavila linijo oblačil za mlade, poimenovano Material Girl, ki jo je navdihnila pevkina najstniška hčer Lourdes. Na prodaj je zgolj v ZDA, medtem ko bo nova blagovna znamka Truth or Dare by Madonna istočasno predstavljena po celemu svetu, piše na spletni strani Iconix Brand Group.