Nova podoba nostalgičnega oglasa »Slovenija, moja dežela«

Vizualna podoba kultnega oglasa »Slovenija, moja dežela« iz 80. let se ni veliko spremenila.

Objavljeno
21. junij 2011 15.13
Ne. Š., Delo.si
Ne. Š., Delo.si
Ljubljana - Agencija Studio Marketing JWT in Urad vlade Republike Slovenije za komuniciranje sta se odločili za osvežitev in ponovno predvajanje legendarnega TV oglasa »Slovenija, moja dežela«, so sporočili iz omenjene agencije.

Kultni oglas, del nostalgične komunikacijske akcije iz osemdesetih, ki je nastal pred več kot 20 leti, je agencija v skoraj enaki zasedbi osvežila v prvi polovici leta 2011.

Njegova vizualna podoba se ni veliko spremenila, presneli so le izvirno glasbeno podlago. V zboru sodelujejo Nuša Derenda, Matevž Šalehar - Hamo, Jadranka Juras, Omar Naber, Boštjan Andrejc - Buši, Alenka Godec, Nuška Drašček, Samuel Lukas in pevke Katrinas.

Namen predelave oglasa je - ob počastitvi 20. obletnice samostojne Slovenije - vplivati na vzpostavitev simbolne povezanosti in prehoda od prve slovenske nacionalne znamke »Slovenija, moja dežela« do današnje »I feel Slovenia «.

Kot še dodajajo v agenciji, je bila komunikacijska akcija iz osemdesetih let namenjena vpletanju slovenske najširše javnosti v slovenski turistični storitveni izdelek.

Takratni in sedanji snovalec akcije Jernej Repovž meni, da se je slovenska javnost povsem identificirala s simbolom lipovega lista in s sloganom. To se je po njegovem mnenju »manifestiralo tudi v zavedanju, da smo prebivalci Slovenije lastniki svoje zgodovinske in trenutne identitete ter odgovorni za svojo lastnino.«

Osvežen TV oglas in njegovo nastajanje si lahko ogledate spodaj.