McDonald's je med glavnimi pokrovitelji mednarodnega olimpijskega gibanja že vse od leta 1976. Vodilna svetovna veriga restavracij hitre prehrane ima z Mednarodnim olimpijskim komitejem sklenjeno ekskluzivno pogodbo, ki mu zagotavlja prodajo svojih izdelkov znotraj olimpijskih prizorišč. V Londonu je prehrambeni velikan tako odprl svojo največjo restavracijo na svetu. V dvonadstropnem poslopju bodo lahko dnevno postregli 14.000 strank, v njej pa bo kar 1600 stolov.
Čeprav se strokovnjaki za prehrano zmrdujejo ter zdravniki obisk teh obratov hitre prehrane celo odsvetujejo, pa bodo v McDonaldsu kljub kritikam še vedno stregli železni repertoar, ki temelji na pretežno ocvrti mesni in mastni prehrani.
Na Otoku se je razvila žolčna polemika o tem, ali Mednarodni olimpijski komite z McDonaldsom kot sponzorjem pošilja pravo sporočilo javnosti, še zlasti v Združenem kraljestvu, kjer se spopadajo s pravo epidemijo debelosti med mladimi. Skupina zdravnikov je londonske olimpijske organizatorje prav tako kritizirala, ker so sprejeli sponzorske pogodbe od ameriške multinacionalke, proizvajalke sladkanih in gaziranih pijač Coca Cole in nizozemske pivovarne Heineken.
V McDonaldsu zavračajo kritike, češ da ob hamburgerjih, krompirčku in gaziranih sladkanih pijačah ponujajo tudi bolj zdrave nizkokalorične prigrizke in sadne napitke, prav tako se lahko vsaka stranka prepriča o kaloričnosti posameznega obroka. Na olimpijskih prizoriščih bo McDonald's imel kar štiri restavracije, poleg največje ob olimpijskem stadionu bo še ena namenjena udeležencem v olimpijski vasi, tretja obiskovalcem, četrta pa bo v novinarskem središču.
McDonald's je sicer v prvem četrtletju ustvaril 1,27 milijarde dolarjev dobička, kar je 4,8 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Prihodki so znašali 6,55 milijarde dolarjev, kar pomeni sedemodstotno rast. McDonald's ima več kot 33.500 restavracij po vsem svetu, letos pa namerava odpreti 1300 novih.