Rock‘n‘roll namesto božičnih pesmi

V Parizu vedo, kako privabiti mlade kupce. Namesto božičnih pesmi, jim bo svoje uspešnice pel kar Iggy Pop.

Objavljeno
14. november 2011 17.49
Posodobljeno
14. november 2011 20.00
Reuters, S. I., Panorama
Reuters, S. I., Panorama

V znameniti pariški veleblagovnici Galeries Lafayette so se odločili za precej netradicionalno potezo: božične pesmi bodo zamenjali z živo rock glasbo. Tako kot vsa leta prej si bodo kupci in turisti lahko ogledali slikovite izložbe razstavljenih izdelkov, a tokrat v trgovini ciljajo tudi na najstnike, obnorele z glasbo.

K projektu so pridobili tudi ameriško rockersko živo legendo Iggyja Popa, ki je poziral za serijo fotografij z rdečo Božičkovo kapo in škornji ter seveda brez srajce. Mladi si bodo lahko ogledali vrsto koncertov domačih in tujih bolj in manj znanih glasbenikov in skupin, v izložbah pa so smrkce, plišaste živalce in vilinske princeske zamenjale lutke v rockovski usnjeni opravi v naravni velikosti in punčke iz cunj v glamuroznih oblačilih.

Recesija je v večjem delu Evrope prisilila potrošnike k večji varčnosti. Francoska gospodinjstva so v letošnjem septembru zapravila 1,3 odstotka manj denarja kakor istega meseca lani. Najbolj so varčevali pri oblačilih, za katera so letos Francozi odšteli dobrih sedem odstotkov manj kakor lani. »Kupcev je tako malo, da trgovcem resnični izziv predstavlja že to, kako jih privabiti v trgovine,« je izjavil Bryan Roberts, analitik pri svetovalni družbi Kantar Retail. »Naslednji izziv pa je prepričati stranke, naj tudi kaj kupijo.«