Potnik sam popravil letalo z okvaro

Potniki letalske družbe Thomas Cook so se izognili dolgemu zaostanku leta, saj je eden izmed potnikov kar sam popravil mehansko napako na letalu.

Objavljeno
06. julij 2009 16.38
Boeing 787 - Dreamliner
Da. O.
Da. O.

London – Potniki letalske družbe Thomas Cook so se izognili dolgemu zaostanku leta, potem ko je eden izmed potnikov kar sam popravil mehansko napako na letalu.


Potniki leta TXC9641 iz Menorce bi morali čakati kar osem ur na popravilo letala, saj je glavni inženir odšel iz Velike Britanije. Po silnem razburjenju zaradi slabe novice, pa se je eden izmed potnikov predstavil kot usposobljen inženir za letala in ponudil svojo pomoč pri popravilu.


Potnik je bil pri svojem delu uspešen, saj je letalo nato vzletelo "le“ z 35 minutno zamudo. Tiskovni predstavnik letalske družbe je dejal, da so pred pričetkom samega dela potnika natančno preverili, da so se prepričali, da gre dejansko za usposobljeno osebo za popravilo Boeinga 757-200.


Potnik je namreč delal za letalsko družbo Thomsonfly, ki ima z družbo Thomas Cook sklenjeno pogodbo o vzdrževanju in tehničnih pregledih letal. "Ko smo potnikom leta TXC9641 sporočili, da imamo z letalom tehnične težave, je pristopil omenjeni potnik in se predstavil. Najprej smo preverili njegovo identiteto in delovno licenco, nato pa je pričel s delom. Zelo smo veseli, da je bila ta oseba med potniki tega dne“, so še sporočili iz družbe Thomasa Cooka.