Oglaševalska agencija uSocial se je na socialna omrežja usmerila predvsem zaradi velikega oglaševalskega potenciala - Facebook je namreč trenutno četrta najbolj obiskana spletna stran na svetu. „Facebook je ekstremno učinkovito marketinško orodje, na katerem je zaradi velikega števila uporabnikov mogoče tržiti prav vse" meni Leon Hill iz podjetja uSocial.
„Oglaševalcem največji problem predstavlja pridobivanje privržencev. Pri nas Facebookovim uporabnikom ponujamo pakete, v katerih jim zagotavljamo od 1.000 pa vse do 10.000 prijateljev, kar stane od 177 do 1.167 dolarjev. Uporabnikom v imenu stranke oziroma naročnika pošljemo pozdravno sporočilo ali vabilo za prijateljstvo, nato pa se vsak sam odloči, ali ga želi sprejeti ali ne," pojasnjuje Hill.
Seveda pa paketi podjetja uSocial niso brez pomanjkljivosti. Avstralski spletni mediji namreč poročajo, da je Twitter zaradi pošiljanja nezaželene pošte že poizkušal prekiniti sodelovanje s podjetjem. O podobnem primeru poroča tudi Los Angeles Times, ki navaja, da uSocial na spletni strani Digg.com, kjer ljudje glasujejo za najboljše novičarske zgodbe ali spletne strani, prodaja glasove.