Reklama, ki je dosegla svoj namen

Poljskim podjetjem, ki se za stranke borijo s koledarji s seksi manekenkami, se je pred kratkim pridružil še proizvajalec mrtvaških krst Lindner. Njegova reklamna kampanja se za leto 2010 glasi »Seksi in mrtev«.

Objavljeno
14. oktober 2009 21.29
Italijanski televizijski program bo na velikonočni petek prikrajšan oddaj in filmov, ki vsebujejo spolno tematiko
Ma.B.
Ma.B.
Varšava - Reklamna kampanja, ki se za leto 2010 glasi »Seksi in mrtev«, je postala hit na internetu, poroča Beta.

»Zakaj podjetja s pohištveno opremo lahko v reklami uporabijo lepa dekleta, proizvajalec mrtvaških krst pa ne?« odgovarjajo v službi za marketnig pri omenjenem podjetju na očitke, da je povezovanje erotike in smrti neokusno. Očitke sprožajo tudi moto koledarja »Krste, v katerih izgledate kot da ste živi« in podobe lepotic, ki v rokah držijo koso ali orožje.

Čeprav mnogi takšno reklamo po spletnih forumih obsojajo, pa strokovnjaki menijo, da je kampanja dosegla svoj namen; kot novost je pritegnila pozornost. »Erotika, spolnost in smrt so motivi, ki so povezani in se od nekdaj pojavljajo v kulturi. Od nekdaj so sprožali zanimanje, nemir, kontroverzo. So dober način za pritegnitev pozornosti, vendar ne za kreacijo solidnega imidža,« je dejal direktor varšavske šole za oglaševanje.