Varšava - Reklamna kampanja, ki se za leto 2010 glasi »Seksi in mrtev«, je postala hit na internetu, poroča Beta.
»Zakaj podjetja s pohištveno opremo lahko v reklami uporabijo lepa dekleta, proizvajalec mrtvaških krst pa ne?« odgovarjajo v službi za marketnig pri omenjenem podjetju na očitke, da je povezovanje erotike in smrti neokusno. Očitke sprožajo tudi moto koledarja »Krste, v katerih izgledate kot da ste živi« in podobe lepotic, ki v rokah držijo koso ali orožje.
Čeprav mnogi takšno reklamo po spletnih forumih obsojajo, pa strokovnjaki menijo, da je kampanja dosegla svoj namen; kot novost je pritegnila pozornost. »Erotika, spolnost in smrt so motivi, ki so povezani in se od nekdaj pojavljajo v kulturi. Od nekdaj so sprožali zanimanje, nemir, kontroverzo. So dober način za pritegnitev pozornosti, vendar ne za kreacijo solidnega imidža,« je dejal direktor varšavske šole za oglaševanje.