Novo nadaljevanje igričarske franšize Call of Duty (Klic dolžnosti) se imenuje Call of Duty: Modern Warfare 2 (Klic dolžnosti: Sodobno vojskovanje 2) in naj bi bil največji zabaviščni hit letošnje nakupovalne sezone ob prazničnem koncu leta.
Po nekaterih podatkih naj bi navdušenci z vsega sveta samo v prvem tednu po izdaji za to novo prvoosebno strelsko videoigro, ki so jo tako kot prejšnje izdaje razvili v razvijalcu video iger Infinity Ward, porabili skupno najmanj pol milijarde dolarjev.
S tem tedenskim dosežkom bi se omenjena igra najmanj izenačila z lani izdano igro Grand Theft Auto IV, ki velja za najbolj uspešno izdajo video igre v zgodovini, lahko pa bi dosegla tudi naslov najbolj uspešnega zagona v kategoriji vseh zabavnih vsebin, ne samo iger.
Activision namerava v sodelovanju s trgovci samo v ZDA pripraviti več kot 10.000 polnočnih odprtij trgovin ob začetku prodaje omenjene nove igre, med drugim v večini od 4300 trgovin verige GameStop. V slednji pravijo, da so prednaročila za igro rekordna.
V ZDA je bilo sicer doslej prodanih okrog 28 milijonov kopij igre Call of Duty, pri čemer je bil začetek prodaje vsake nove izdaje boljši kot predhodni.
Po mnenju analitikov bo Activision za trženje igre porabil okrog 50 milijonov dolarjev, medtem ko naj bi sam razvoj igre tako kot pri drugih največjih hitih stal več deset milijonov dolarjev. V Activisionu teh podatkov ne razkrivajo.