Pozor, prihaja novi lahki Bud, ki je vse prej kot to

Ameriški pivovar Anheuser-Busch bo 30. januarja prihodnje leto na trg poslal nov proizvod - Bud Light Platinum.

Objavljeno
11. november 2011 10.48
Posodobljeno
11. november 2011 10.56
R. T., Delo.si
R. T., Delo.si
Gre za pivo nekoliko slajšega okusa od že uveljavljenega Bud Lighta, ta napitek pa bo imel 6 odstotkov volumenskega alkohola. Stopnja alkohola in domnevno visoka kalorična vrednost novega piva nikakor nista v skladu z nazivom »light«, torej lahkega piva. Oboje namreč krepko presega že uveljavljeni Bud Light in je po omenjenih vrednostih precej bližje klasičnemu lagerju Budweiserju kot njegovi lahki različici.

Strokovnjaki menijo, da je pivovarski velikan s tem odgovoril na padec prodaje piva na ameriškem trgu za 3 odstotke v prvih treh četrtletjih letošnjega leta. Ne glede na nižjo prodajo piva na ameriškem trgu v zadnjem obdobju, v AB InBev po tretjem četrtletju poročajo o višjem dobičku kot v enakem obdobju lani.

Nova znamka piva naj bi zaradi slajšega okusa posebej privlačila žensko populacijo, hkrati pa bi z visoko stopnjo alkohola obdržala ljubitelje »močnega« piva. Po nekaterih raziskavah naj bi do leta 2015 naraščalo število žensk, ki imajo rade pivo.

Pivo Bud oziroma Budweiser je sicer ob znamkah Beck's in Stella Artois vodilni adut največjega pivovarja na svetu.