Pred nekaj leti še povsem korejska Kia postaja čedalje bolj evropska. S proizvodnih trakov njene slovaške tovarne je pred manj kot dvema letoma zapeljal ekskluzivno za evropski trg razvit avtomobil nižjega srednjega razreda, petvratni cee'd. Sledila sta mu karavanski in trivratni cee'd, kmalu zatem pa so z evropskim izvorom ozaljšali še športnega terenca sportage, ki je zdaj z vstopom v modelno leto 2009 doživel pomladitev.
Sportage modelnega leta 2009 vstopa v drugo življenjsko obdobje z diskretnimi, a opaznimi spremembami. Ob nespremenjenih merah se razkazuje s polepšano motorno masko, elegantnejšima žarometoma in odbijačema v barvi vozila. Da bo v svetu športno usmerjenih terenskih vozil za prosti čas čim bolj opazen, so mu polepšali tudi zadnja svetila, dodali kromano okrasno letvico nad registrsko tablico in pripravili imenitnejši izbor litih platišč, kar je ob teže opaznih spremembah, kot so rahlo razširjene kolesne obrobe, večji ogledali in nove okrasne letvice, tako rekoč vse.
Nobene revolucije in predvsem veliko evolucije je znotraj, kjer se sportage še vedno dokazuje z enoprostorskimi odlikami. So pa novi grafično preglednejši merilniki, na otip prijetnejše sedežne tkanine in preoblikovan volanski obroč. Prav tako nove so avdionaprave s priključkom USB za zunanje glasbene predvajalnike. Sportage je opremljen tudi z izključljivo sovoznikovo varnostno zračno blazino za varnejše prevažanje spredaj sedečega otroka in s sodobnejšim alarmom.
Motorna ponudba je znana, vendar pomlajena. Največ pozornosti je deležen 2,0-litrski dizel s 110 kW (150 KM) in 304 Nm navora, ki je v primerjavi s predhodnikom pridobil 7,3 kW (10 KM). Tako motorizirani sportage porabi na sto kilometrov povprečno približno sedem litrov goriva in pospeši s serijskim šeststopenjskim ročnim menjalnikom v izvedbi s štirikolesnim pogonom do 100 km/h v 12 sekundah oziroma s prednjim pogonom odtenek hitreje. Po zmogljivostih nespremenjen, a zato bolj uglajen je dvolitrski bencinski štirivaljnik s 104 kW (142 KM), ki je na voljo s petstopenjskim ročnim menjalnikom in prav tako prednjim ali štirikolesnim pogonom s samodejnim uravnavanjem prenosa moči med prednjim in zadnjim kolesnim parom glede na oprijem ter sredinsko zaporo diferenciala za bolj suvereno obnašanje med rekreacijo.
Sportage, ki se dokazuje s trše nastavljenim blaženjem in vzmetenjem ter zato manjšim nagibanjem karoserije, je napredoval tudi, kar zadeva opremo. Med štirimi paketi je najbolj osnovni in glede na potrebe morda najprimernejši tisti z oznako LX cool. Najbogatejši je EX champion prestige, ki razvaja z usnjenim oblazinjenjem.
Prenovljeni Kiin športni terenec razreda SUV, ki se tako kot cee'd postavlja s sedemletnim jamstvom na vso pogonsko mehaniko, vstopa na slovensko prizorišče v teh dneh. Za najbolj osnovnega z 2,0-litrskim bencinskim motorjem, prednjim pogonom, akcijskim prihrankom in darilom v obliki goriva za prevoženih 15.000 kilometrov je treba odšteti 17.869 evrov. Najdražji in opremsko najbogatejši sportage z dizelskim motorjem, štirikolesnim pogonom in usnjenim oblazinjenjem pa stane ob omenjeni prodajni spodbudi 25.698 evrov