Super podjetna Lady Gaga

Njen novi singel Born This Way je uradno najhitreje prodajana pesem vseh časov na Applovem programu iTunes. Na Twitterju ji sledi osem milijonov oboževalcev. Promocijsko prikazovanje izdelkov (product placement) pa je v svojih videospotih povzdignila na novo raven. Razvpita pevka se bolj kot katerikoli drugi zvezdnik zaveda moči digitalnih medijev.

Objavljeno
21. februar 2011 20.20
Ti. L., delo.si
Ti. L., delo.si
Lady Gaga seveda ni prva v zabavni industriji, ki svojo slavo izrablja tudi v dobrodelne namene. Je pa med redkimi, ki je pri tem izjemno uspešna in prodorna. Na vprašanje novinarke BBC World Michelle Fleury, kako izbira podjetja in prireditve, ki jih bo podprla, je odgovorila, da podpira tiste stvari, ki jih pozna, ki se je dotaknejo in so povezane z mladimi ljudmi, izobraževanjem in socialno pravičnostjo.

Med njenimi zadnjimi poslovnimi podvigi je tudi promoviranje kozmetične znamke Mac, ki sredstva namenja fundaciji za raziskave o aidsu. Tudi z njeno pomočjo je fundacija lani zbrala 34 milijonov dolarjev. »Ljudje prisluhnejo Lady Gaga bolj kot predstavnikom zdravstvenih organizacij,«je povedala Nancy Mahon, izvršna direktorica MAC AIDS fundacije.

Pevka za promocijo posameznih znamk uspešno izrablja tudi svoje videospote. Tako je na primer v videu Poker Face naredila reklamo spletni igralnici. »Oglaševalci so nad njo navdušeni tudi zato, ker izdelke promovira na dokaj neopazen način, saj jih prikaže tako, kot da so zgolj del njenega življenjskega sloga,« je v prispevku na BBC povedal Zack O'Malley Greenburg iz revije Forbes.

Lady Gaga vztraja, da se ne proda za vsako ceno. »Jaz sem renesančna ženska,« je izjavila. »Rada oblikujem stvari in ustvarjam. In zdaj, ko je moj glas slišen - kar pride s slavo samo po sebi, ali to hočeš ali ne, - sem sklenila to izkoristiti.«

VIDEO: Poker Face