Ni ne kupe ne kabriolet, ponuja pa varnost prvega in svobodo drugega. Približno tako so pri že tedaj in zdaj še bolj slovitem Porscheju pospremili rojstvo prve targe 911. Zgodilo se je septembra 1965 na še vedno zelo pomembnem frankfurtskem avtomobilskem salonu. Po letošnji oziroma tokratni prenovi osnovnega 911 in nekaterih drugih različic je prišla na vrsto tudi targa.
Targa je vmes med kabrioletom in kupejem, njen tržni delež v skupni prodaji slovitega 911 je približno desetodstoten. Pod črto so od leta 1966, ko je stekla serijska izdelava oziroma prodaja, zanjo našli približno sto tisoč kupcev. Targa v najnovejši podobi je sicer karoserijski mešanec: ima 1,54 kvadratnega metra veliko dvodelno stekleno streho, ki prekriva ves potniški prostor. Elektrika po želji potisne njen prednji del, ki meri približno pol kvadratnega metra, proti zadku in tako nastane skoraj kabriolet. Zadnji del steklene strehe je dvižen, zato laže zapolniš liliputansko skromnih, pa vendarle nujno potrebnih 230 litrov prostora za zadnjima sedežema. Seveda poseben rolo ob zaprti strehi poskrbi, da sonce ne tolče v notranjost. In da sta zadnja sedeža razmeroma udobna predvsem za tiste, ki so pripravljeni malo potrpeti, tudi drži.
Targa 911 se pojavlja v dveh motornih različicah že od novembra 2006, ko je prvič dobila Porschejev štirikolesni pogon in s tem karoserijsko podobo, ki se malenkost razlikuje od drugih. Morda, res morda sta še najbolj opazna širša zadnja boka, ki sta na vsaki strani pridobila 22 milimetrov in v seštevku skoraj pet centimetrov. Pogled na zadek je zaradi tega še bolj razburljiv, tako kot je dovolj razburljivo in nalezljivo tisto, kar ponujata targa 4 in 4S. Številke so naslednje: targa 4 ima sploh ne pretirano brutalnih 254 kW (345 KM), targa 4S 283 kW (385 KM), pri čemer sta v pomoč štirikolesni pogon in šeststopenjski ročni menjalnik ali Porschejev samodejni menjalnik z dvojno sklopko (PDK). Prav menjalnika vplivata na zmogljivosti oziroma pospešek, ki je pri ročnem menjalniku in za prvo različico 5,2, za drugo pa še bolj presunljivih 4,9 sekunde, medtem ko doseže končna hitrost 284 oziroma 297 km/h. In da v teh časih ne bi povsem zanemarili skrbi za okolje, Porsche dodaja, da je z neposrednim vbrizgom goriva poraba v njihovih motorjih v povprečju manjša za 8,5 odstotka, izpust C02 pa za 13,6 odstotka. Zadovoljni?! S prav izjemno varčnostjo se Porsche in porscheji pač ne morejo hvaliti.
Targa 911 v eni in drugi motorni izvedbi je že naprodaj; štirica stane 111.580 evrov, 4S pa 123.850 evrov. Porsche, ki je nekje vmes, torej ne bo avto za vse.