"Gre za podobo nekega drugega časa, s katero se vsak kdo lahko poistoveti," razlaga Sarah Capozzi, socialna delavka, ki organizira tovrstne zabave. Navdušena je predvsem nad stilom oblačenja v seriji, ki se ji zdi v tem težkem času krize nadvse terapevtski.
Mednarodna oglaševalska zbornica v New Yorku načrtuje celo novoletno zabavo v stilu priljubljene serije, ki je znana tudi po verižnem kajenju glavnih igralcev, le da bodo tokrat obiskovalcem delili sladkarije v obliki cigaret. Izvršna direktorica zbornice Jill Cohen pravi, da želijo s tem dogodkom ljudi opozoriti, da je po dobrem letu depresivnega vzdušja v oglaševalskem poslu ponovno čas za zabavo in sprostitev.
Zabave v stilu serije "Mad Men" so priložnost tudi za trgovine in preprodajalce oblačil v stilu "vintage" mode. Kot pravi Lillyan Peditto, lastnica ene od trgovin s tovrstnimi oblačili na Manhattnu, se ji je prodaja zavoljo "Mad Men" zabav očitno povečala.