Acroni z rekordnimi poslovnimi rezultati

Jeseniški žezarski kompleks Acroni je začel v polni meri uživati sadove nekajletnega investiranja in je letos zabeležil najboljše poslovne rezultate v svoji skoraj 15-letni zgodovini.

Objavljeno
18. december 2006 15.46
Jesenice - Jeseniški Acroni je ob zaključku prvega obsežnega investicijskega cikla že začel v polni meri uživati sadove nekajletnega investiranja in je letos zabeležil najboljše poslovne rezultate v svoji skoraj 15-letni zgodovini. Prodajo končnih izdelkov so v Acroniju v primerjavi z lanskim letom povečali za deset odstotkov, vrednost prodaje pa kar za 27 odstotkov. Tako bo končni izkupiček tega leta znašal 363 milijonov evrov prihodkov iz prodaje in 13,2 milijona evrov dobička.

Kot je na današnji novinarski konferenci povedal glavni direktor Acronija Vasilij Prešern, v novo leto še nikdar niso vstopali v tako dobri kondiciji. Poleg tega, da sta stanje naprav v Acroniju in pripravljenost delavcev dobra, se tudi Evropa prebuja in dosega takšne gospodarske rasti, ki omogočajo optimistična razmišljanja za naprej, je pojasnil Prešern.

Investirajo v modernizacijo

Acroni, ki je v zadnjih šestih letih v razvoj in posodobitev proizvodnje investiral skoraj 104 milijone evrov, bo že prihodnje leto začel drugi obsežni investicijski cikel, v okviru katerega bo do leta 2012 v proizvodnjo vložil še okrog 160 milijonov evrov. S takšnimi investicijami želi Acroni postati zelo moderno podjetje za izdelavo nekaterih vrst jekla. "Zaenkrat smo po proizvodni nerjavnega jekla v Evropi na tretjem mestu, ko bomo zaključili investicijski ciklus, pa bomo na tem področju prvi ali drugi v Evropi," je poudaril Prešern.

Usmerjeni v trženje specialnih jekel

Že v naslednjem letu v Acroniju pričakujejo veliko povišanje prihodkov iz prodaje, in sicer kar na 440 milijonov evrov. V naslednjih letih pa naj bi že dosegli 600 milijonov evrov letnih prihodkov iz prodaje. Pri tem ni predvideno bistveno povečanje količine proizvodnje, temveč gre povišanje prihodkov na račun preusmeritve v izdelke z višjo dodano vrednostjo. Kot je pojasnila direktorica za komercialno področje v Acroniju Dušica Radjenovič, se usmerjajo v trženje specialnih jekel z visoko dodano vrednostjo in uspešno vstopajo v avtomobilsko industrijo.