Maribor – Prevent Global bo še naprej lastnik Aerodroma Maribor. Na včerajšnji seji vodstva in nadzornega sveta tega slovenjegraškega podjetja so soglasno zavrnili ponudbo župana občine Hoče - Slivnica Antona Obrehta, ki je za Aerodrom Maribor ponujal osemsto milijonov tolarjev. Kot pravijo v Preventu, sta zdaj njihova prednostna naloga podpis pogodbe z državo o upravljanju letališke infrastrukture ter izbira direktorja družbe Aerodrom Maribor, hkrati pa se pogovarjajo z morebitnimi partnerji iz logistike ter potniškega in tovornega prometa.
V Preventu so prepričani, da bodo z ureditvijo razmerij z državo ter novim vodstvom zagotovili uspešno poslovanje letališča in s tem dolgoročni gospodarski razvoj regije, medtem ko je bilo v odzivu župana občine Hoče - Slivnica Antona Obrehta čutiti veliko razočaranje. Župan, ki je nameraval denar za kupnino zbrati s pomočjo konzorcija domačih in tujih podjetij, pred časom pa je že nakazal, da se bo s predsednikom uprave Preventa Jožetom Kozmusom lahko pogodil o nakupu, je bil v svojem komentarju zelo kratek. Po njegovih besedah je Prevent vedno dobrodošel kot pomemben partner v projektu kopenskega logističnega centra, nikakor pa ne morejo privoliti, da bi imel vodilno vlogo pri izpeljavi tega programa.
Anton Obreht pri tem ni hotel komentirati svoje nekdanje izjave, da so pripravljeni projekt izpeljati tudi brez Preventa oziroma da bi ob morebitnem neuspešnem dogovoru s Slovenjegradčani poskušali sami organizirati promet na mariborskem letališču, saj podjetje Aerodrom Maribor razpolaga le z manjšim delom nepremičnin na njem, ki za izvajanje prometa niso življenjskega pomena. Jurij Pinter, ki vodi gradnjo logističnega centra, pa je dejal, da lahko Prevent sicer avtonomno odloča o ravnanju s svojo lastnino, vendar si je težko predstavljati velik preobrat na mariborskem letališču, če jim v štirih letih ni uspelo realizirati tako rekoč nobene omembe vredne poslovne poteze.
Pogovori in pogajanja o 250 hektarov velikem logističnem centru, ki bi bil v polovični lasti tujih partnerjev, 26 odstotkov v lasti občine in 24 odstotkov v lasti države in lastnikov zemljišč, se nadaljujejo. V londonskem Financial Timesu in osrednjih slovenskih tiskanih medijih je izšel razpis za sodelovanje, doslej so na mariborsko letališče prišli predstavniki nekaterih nemških in avstrijskih podjetij, razpisno dokumentacijo pa je že dvignila uprava Pošte Slovenije, tako da po Obrehtovem mnenju tudi zavrnitev njihove ponudbe iz Preventa ne bi smela vplivati na potek tega projekta.
Iz torkove tiskane izdaje Dela.