Ali dobiček Googla res pomeni konec recesije?

Ameriško podjetje Google je v tretjem četrtletju zabeležilo rekorden dobiček, kar je po ocenah nekaterih analitikov očiten znak, da se svetovna gospodarska in finančna kriza dejansko bliža težko pričakovanemu koncu.

Objavljeno
16. oktober 2009 09.15
Da. O.
Da. O.

Washington – Ameriško podjetje Google je zabeležilo rekorden četrtletni dobiček, kar je po ocenah nekaterih analitikov očiten znak, da si je spletno oglaševanje opomoglo po nedavni gospodarski in finančni krizi.

 

Kot piše BBC, je Google v tretjem četrtletju ustvaril za 1,6 milijarde dolarjev neto profita, kar je za 27 odstotkov več kot v enakem obdobju lansko leto. Celoten dohodek podjetja v tretjem četrtletju je znašal 4,38 milijarde dolarjev, kar je preseglo vse ocene analitikov, ki so napovedovali "zgolj“ 1,29 milijarde dolarjev prihodka.

 

Izvršni direktor podjetja Google Eric Schmidt je dejal: "Najhujši del recesije je očitno za nami. Zaradi doseženih rezultatov, z optimizmom zremo v prihodnost.“


Spletni iskalnik Google je že med samo recesijo kazal precej boljše rezultate, kot njegovi tekmeci, ki so prav tako odvisni od spletnega oglaševanja. "Google preprosto nima konkurence. Iskalnik Yahoo je izgubil svoj začetni položaj, medtem ko (Microsoftov) Bing še nima razvite svoje baze“, je dodal Coin Gillis, ki je eden od najbolj izkušenih analitikov spletnega oglaševanja pri podjetju Brigantine Advisors.