Avtomobilsko kljubovanje krizi

Po dveh dneh predogleda, ki je bil namenjen predvsem novinarjem, je ženevsko razstavišče Palexo, kjer se bohoti 79. avtomobilski salon, danes odprlo vrata tudi širši javnosti. Fotogalerija

Objavljeno
06. marec 2009 12.00
Indijski Tata Motors predstavlja novi nano
Ma.K.
Ma.K.
Po dveh dneh predogleda, ki je bil namenjen predvsem novinarjem, je ženevsko razstavišče Palexo, kjer se bohoti 79. avtomobilski salon, danes odprlo vrata tudi širši javnosti. Obiskovalci si bodo do petnajstega marca lahko dodobra ogledali kopico novosti tako rekoč za sleherni okus in žep. Prisotni so vsi: od izjemno zmogljivih in nesramno dragih, kot na primer Aston Martin, Bentley, Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani, Rolls-Royce, Spyker, do takšnih, ki se predvsem spogledujejo z alternativnimi pristopi, kot denimo Koenigsegg-Quantov koncept na sočni pogon in Frazer-Nashev namir, hibridno vozilo, ki ga je stilsko ukrojil Giugiaro, pa do posebno gospodarnih in do okolja spoštljivih, ki stavijo na alternativne pogonske tehnologije.


Izdelovalci avtomobilov pri tem dokazujejo veliko vitalnost zlasti pri iskanju odgovorov na zahtevna tehnično-okoljska vprašanja. A bistvenega odgovora vendarle ne pozna nihče: kako in predvsem kdaj iz zaostrenih razmer, v katere je finančna kriza potisnila avtomobilsko industrijo.


Letošnja avtomobilska Ženeva je torej razpeta med črnimi scenariji in bolj obetavno prihodnostjo, ki naj bi jo prinesli predvsem ekološko primerni avtomobili.


Več o dogajanju v Ženevi v sobotni prilogi tiskanega Dela Na kolesih.