Ljubljana – Združenje za promet in zveze (ZPZ), ki ostaja del mreže Gospodarske zbornice Slovenije, želi postati po besedah njegovega direktorja Roberta Severja združenje vseh prometnih dejavnosti, ne le avtoprevoznikov. Se pa s temi v prvih dneh nove organiziranosti največ ukvarjajo. Tudi zato, ker je od 29. decembra v veljavi nova zakonodaja o cestnih prevozih. Ob za danes napovedani ustanovitvi avtoprevozniške zbornice pa je direktor Traiga in predsednik sekcije za cestni tovorni promet v ZPZ Štefan Lazar na včerajšnji konferenci za novinarje povedal, da samo ime zbornice ničesar ne rešuje, pomemben je strokovni kader. In tega ZPZ ima.
V celotnem združenju je bilo v časih obvezne GZS tri tisoč članov, doslej jih je po besedah Roberta Severja, ki se zaveda, da številka ni realna, izstopilo 180. Združenje želi s prostovoljnim članstvom doseči reprezentativnost – kar pomeni vsaj tri petine prihodka in zaposlenih v panogi. Po statističnih podatkih za predlani je dvesto največjih podjetij obvladovalo sedem desetin tržnega deleža v avtoprevozništvu – in prav s številko dvesto bi v reorganiziranem ZPZ lahko dosegli zastavljene cilje. Za začetek so tako zelo pospešili postopek pridobivanja licenc, cene pa so (176 evrov za petletno licenco in 48 evrov za izvod) primerne in prijazne do prevoznikov, je prepričan Sever.
Več si preberite v tiskani izdaji Dela.