Bo predor Vijenac namesto SCT gradilo Primorje?

Za gradnjo tri kilometre dolgega predora Vijenac po prekinitvi pogodbe s SCT ne bodo objavili novega razpisa. Direkcija za avtoceste Federacije BiH bo poskusila vzpostaviti stike s slovensko družbo Primorje.

Objavljeno
17. februar 2011 19.11
Zdravko Latal, Sarajevo
Zdravko Latal, Sarajevo
Sarajevo – Potem ko je družba SCT opravila približno 75 odstotkov del in nato zapustila gradbišče prvega odseka sarajevske obvoznice na koridorju V-C, so napovedali nov razpis, na katerem bodo, kot je pričakovati, sodelovala domača gradbena podjetja, v glavnem tista, ki jih je slovenska družba najela za podizvajalce. To so dela, vredna okoli pet milijonov evrov, je povedal Giulio Moreno, direktor Evropske banke za obnovo in razvoj v BiH. Evropska banka za obnovo in razvoj je največja vlagateljica pri gradnji odseka avtoceste Sarajevo–Zenica–reka Sava. Za gradnjo tri kilometre dolgega predora Vijenac po prekinitvi pogodbe s SCT ne bodo objavili novega razpisa. Direkcija za avtoceste Federacije BiH bo poskusila vzpostaviti stike s slovensko družbo Primorje, ki je dala na razpisu za gradnjo predora drugo najugodnejšo ponudbo (poleg SCT) in se pozanimala, ali je to gradbeno podjetje še vedno pripravljeno sprejeti to delo ter ali lahko zagotovi potrebna bančna zagotovila.