Bralnik Kindle kot nov način objave knjig

Šestindvajsetletna Amanda Hocking s prodajo svojih knjig izključno preko Kindle spletne trgovine služi milijone evrov. Bralnik ji omogoča, da knjige prodaja po nizki ceni, obenem pa obdrži 70 odstotkov dohodka od prodaje.

Objavljeno
01. marec 2011 10.25
Anže Voh Boštic, delo.si
Anže Voh Boštic, delo.si
New York - Amanda Hocking je neodvisna avtorica uspešnic v Kindle trgovini. To pomeni, da ne potrebuje svojega urednika, zato obdrži večino prihodkov od prodaje svojih del. Povprečno proda okoli 100 tisoč izvodov na mesec. Za primerjavo: avtorji uspešnic, ki so dodani na seznam časnika New York Times (NYT Bestselling Authors), v prvem tednu od izida prodajo par deset tisoč izvodov, poroča spletna stran Business Insider.

Razlog za tako visoko število prodanih izvodov je nedvomno v njihovi ceni. Hockingine knjige stanejo od enega do treh dolarjev. Vendar pa nizka cena omogoča višjo prodajo in višji odstotek impulzivnih nakupov.

Hockingova pred prodajo v Kindle trgovini ni imela založnika oziroma ni izdala knjige v tiskani izdaji. Le šest izmed 25 najbolje prodajanih avtorjev v kindlovi spletni trgovini je pred elektronsko objavo imelo izdano toskano knjigo.

Kindle je tako znanilec nove ere, v kateri bo zelo olajšano objavljanje del mladim in neuveljavljenim avtorjem. Uredniki pa seveda ne bodo tako zadovoljni.