Nadzorni svet železnic je Brankoviča izbral na predlog strokovne razpisne komisije, ki je po pregledu vseh 15 prijav na razpis izluščila štiri potencialne kandidate ter najustreznejšega kandidata predlagala na podlagi pisnega programa in pogovora.
Brankovič meni, da bi ob aktivni podpori lastnika, torej države, ter konstruktivni podpori zaposlenih na železnici pod njegovim vodstvom bilo mogoče uresničiti vizijo, da Slovenske železnice postanejo najpomembnejši, tehnološko napreden in strokovno učinkovit sistem s celovito integrirano storitvijo v prevozu blaga, ponudnik celovitih in prijaznih storitev v potniškem prometu ter učinkovit vzdrževalec sodobne in varne železniške infrastrukture ter prevoznih sredstev.
Dediščina, ki jo prevzema Brankovič, sicer ni najboljša. Železnice se namreč utapljajo v izgubah, zavrelo pa je tudi reprezentativnim sindikatom, ki od dosedanjega vodstva - po odstopu Matica Tasiča julija letos je železnice vodil Aleš Tavčar - niso dobili pojasnil glede problematike svetovalcev in ostalih ukrepov, ki jih vsebuje dogovor o varčevalnih ukrepih za izboljšanje poslovanja Slovenskih železnic.